Hoi!
Ik ben een meid van 17 en slik al bijna een jaar de pil, omdat ik altijd enorm ziek werd van ongesteld zijn. Ik heb nooit last gehad van doorbloedingen of iets dergelijks, maar sinds kort ineens wel.
Ik weet niet precies meer wanneer het begon, maar ik denk dat ik nu ongeveer een week een lichtbruine afscheiding heb, terwijl ik de pil nog tot volgende week dinsdag moet slikken.
De afscheiding lijkt verder veel op hoe het bij mij is in de laatste dagen van de ongesteldheid, maar omdat ik nu dus nog met de pil bezig ben, maak ik me best wel zorgen. Ook heb ik lichte buikpijn in mijn onderbuik, niet echt veel, maar het is (soms) wel aanwezig.
Ik heb een weekje de griep gehad (hoofdpijn, misselijk, doodmoe, van vorige week woensdag tot gister), en ik vroeg me af of het hier iets mee te maken kan hebben? Weten jullie nog een andere oorzaak?
Ook heb ik voor aanstaande maandag een afspraak bij de dokter voor iets anders, maar denken jullie dat het slim is om dit probleem dan ook ter sprake te brengen?
Bedankt!