Ik ben ook 13 en ik heb geen borsten en ik ben niet ongesteld. Maar ik ben daardoor heel erg onzeker en ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik wil ook gewoon een bh dragen zoals ieder meisje. Ben ik anders of hoe zit dat? Ik heb wel een begin met me borsten en ik heb schaamhaar en mijn oksel haar begint te komen. Maar ik vind het fijn dat ik niet de enigste ben met dit problee
Luister: ik ben ook elf en ik had ook niks maar net gng ik frriefelen en ik zag dat xe echt was groter waren dus: frimeelen!
Doe niet zo onnozel. Door friemelen worden je borsten echt niet groter.
Maja
Ik ben ook bijna helemaal plat! Mijn vriendinnen lachen me soms uit dat ik bijna geen borsten heb, terwijl ik vind dat ze wel groter worden!
Is het trouwens vreemd als je tdots bent als je ziet dat je borsen groter aan het worden zijn?
Ik ben een jongen van 14 en ik herken dit probleem een beetje bij mijn vrienin, ik heb al extreem veel schaamhaar en een veel te lange pik, maar okรฉ! Mijn vriendin is nu ook 14 een heeft cup b volgens mij, anyway; ze maakte zich altijd druk en dacht heel vaak dat ik haar niet leuk meer vond omdat ze tieten en veel haar kreeg, maar he maakt mij niks uit, maar wat ik me afvraag is: heeft 1 van jullie die zich druk maakt om borsten ooit erover gepraat met haar vriendje of voor een paar vriendinnetje; die zijn er ook! Maar ik zou me als jongen (die grote borsten toch wel aantrekkelijk vind) niet drukmaken over kleine borsten, alles heeft zijn dingetje! Geniet gwn van het leven, en ga met veel jongens naar bed! ๐ ๐
Jordy
Dont worry ik ben ook net 13 ik ben ook nog nooit ongesteld geweest mijn borsten beginnen ook pas net te groeien maar zodra je bij je groeispurt bent zullen die ook sneller gaan groeien en zodra je in de puberteit zit begin je te menstrueren bij sommigen is dat vroeg en bij de ander laat
Ik was 13 dat ik ongesteld werd het is nu een jaar geleden dat ik ongesteld was geworden, dus ze beginnen te ontwikkellen, maak je geen zorgen. Meestal wordt je ongeveer op dezelfde leeftijd ongesteld als je moeder vroeger, niet zoveel stressen er zijn genoeg meiden nog niet ongesteld en hebben geen borsen, ik heb namelijk ook vrij weinig... Succes ermee
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ze moeten nog groeien, je wordt binnen een jaar wel ongesteld
Hallo,
Dat is niet erg hoor!
Toen in net 13 werd was alles ook nog plat.
Nu ben ik een half jaar verder en begint het een beetje te groeien.
Het schijnt vanaf wanneer je borsten beginnen te groeien dat je dan twee jaar later ongesteld word.
Groetjess
Hoi, ik ben Lisa en ik ben 15 jaar. Ik was het eerrst ongesteld toen ik bijna 14 was! Dus er is niks mis met je!!! En uje borsten komen wel hoor. Ik kreeg pas borsten toen ik 14 was.
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij hebt, ik schaam me dood, draag nooit strakke shirtjes en ga al helemaal niet zwemmen terwijl ik dat echt superleuk vind om te doen ๐
Ook ben ik nog nooit ongesteld geweest. Mijn vriendinnen zijn dat al wel vaak geweest en als ze het dan zijn kan ik niet meepraten. Niet dat we zulke vieze meisjes zijn die het alleen daar over hebben maar ongesteld zijn op het schoolgala lijkt me toch behoorlijk erg?!
Anyway, ik wou laten weten dat je in elk geval niet de enige bent met dit probleem...
Heey, eerst wil ik zeggen dat het helemaal NIET raar is dat je nog niet ongesteld bent of als je geen borsten hebt. Ze beginnen nu waarschijnlijk al wel te groeien dat je in een 'erwten vase' zit dus dat je borsten pijn gaan doen als je er op drukt. Mocht je het heel vervelend vinden om geen borsten te hebben kan je altijd nog zo'n topje kopen. En later met iets meer vorm en dan beginnen aan een beha? Wees gerust en heb geduld het komt echt geloof me ๐ integendeel bij mij ik heb al bijna cup a en ik ben pas 11 dat is best wel jong. ๐
Ik ben 13 heb geen witspul en ben ook niet ongesteld (heb geen oksel haar wel schaam haar) moet je je schaamhaar scheren?