hallo allemaal
Ik word maandag 39 en ben sinds december niet meer ongesteld geweest. voorheen was ik een hele tijd om de 3 weken ongesteld laatste 2 keer om de 4 weken. heb 3 testen gedaan allemaal negatief, heb bloed laten prikken en alles was goed maar mijn fsh was aan de hoge kant. ben ik nu bezig om in de overgang te raken heb verder nergens last van wel als ik huishoudelijke dingen doe dat ik het dan erg warm heb hele rooie kop ook haha. als ik zwanger zou zijn dan voel je als vrouw toch wel iets? ben niet misselijk wel soms wat duizelig of raar in het hoofd kan ik beter zeggen maar alleen als ik op sta zeg maar. gebruik geen pil of wat dan ook ben 1 x in mijn leven zwanger geweest is toen miskraam geworden helaas. maar dat is 12 jaar geleden en heb al 9,5 jaar vaste vriend en ben nog nooit zwanger geraakt, heeft iemand ervaring met het ineens stoppen van menstruatie dat je in de overgang zit? groetjes anita
Je klachten lijken wel heel erg op overgangsklachten. Heb je al via bijv. google gezocht op symptomen en ervaringen van andere vrouwen in de overgang?
Ik zou ook eens praten met je huisarts en eventueel een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. Ik heb het idee dat 39 vrij jong is om in de overgang te raken, maar onmogelijk is het niet.
Sterkte.
dank je wel voor je reactie. ik weet dat mijn moeder zelf ook 35 a 36 jaar was toen zij in de overgang kwam dus de kans dat ik er in zit is vrij groot natuurlijk. ik ga zeker ff vragen of ik naar de gynacoloog mag want je weet het nooit ik kan natuurlijk ook zwanger zijn al heb ik de syptonen er niet van. maar stopt de menstruatie dan in 1 x weet jij dat? daarvoor had ik dat ik een hele tijd om de 3 weken was en de laatste 2 keer om de 4 weken dus ja is voor mij ook allemaal nieu natuurlijk maar hoor het graag groetjes anita