hallo.. ik heb een vraagje (ik heb al veel op internet gezocht maar kon niet echt iets vergelijkbaars vinden, vandaar).. ik slik de pil nu zon 1,5 jaar denk ik.. en hou altijd gewoon een stopweek.. nou ben ik bij deze strip een aantal pillen te laat ingenomen.. en heb ook regelmatig sex. Mijn laatste pil heb ik op woensdag geslikt en meestal word ik dan 2/3 dagen later ongesteld. Nou begon ik zaterdagavond wat last van mijn buik te krijgen, dus ik dacht wel dat ik ongesteld zou worden. Zondagmiddag was ik 'ongesteld' maar het was echt super weinig.. en savonds was het weer gestopt leek het wel! Dat heb ik normaal nooit (normaal bouwt het bloedverlies zich op zeg maar en neemt na 4/5 dagen weer af..) .. maandag weer hetzelfde verhaal; een beetje bloedverlies (bruinig) en daarna weer niets tot weinig. Maandagavond kreeg ik wel weer last van mijn buik en ook mijn rug.. dinsdag (vandaag) was ik weer ongesteld.. en ook nog last van mijn buik meer dan zondag en maandag.. maar nu is het eind van de middag; heb ik weer amper bloedverlies en geen last van mijn buik.. ik ben benieuwd of ik nou zwanger kan zijn? heb verder nooit last gehad van mijn menstruatie.. en nou ik een paar pillen ben 'vergeten' is het bloedverlies stukke minder (haast niet) en ook stukke minder last van buikpijn etc..