Hier is een bericht dat je op een forum kunt plaatsen:
Beste lezers,
Mijn vrouw en ik zijn niet zo lang geleden getrouwd en hebben vanwege onze geloofsovertuiging vóór het huwelijk geen relatie gehad. Recent hebben wij voor het eerst zonder enige vorm van bescherming seks gehad. Het ging daarbij om een zeer korte periode, ongeveer 10-20 seconden.
Vorige week was mijn vrouw bij haar vriendin, en haar moeder vroeg of we bezig waren met kinderen. Hoewel mijn vrouw antwoordde dat dit niet het geval is, vertelde haar moeder dat ze vermoedt dat mijn vrouw zwanger is, omdat ze een “gloed” zag. Blijkbaar hebben meerdere mensen in hun omgeving ervaring met dit soort waarnemingen, en het bleek soms ook echt te kloppen.
Ondanks deze opmerking is mijn vrouw iets later dan normaal ongesteld geworden. Wat ons wel opviel, is dat haar menstruatie anders verliep dan normaal: het bloed was iets lichter van kleur en ze had meer klachten dan anders. We hebben inmiddels twee keer een zwangerschapstest gedaan, en beide keren was de uitslag negatief.
We maken ons nu wat zorgen over wat er aan de hand kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee of tips?
Alvast bedankt!