Goedenavond,
In m’n stopweek ongesteld geweest. Was wel een iets lichtere menstruatie. Vrijdag eerste pil weer genomen en zondag niks meer. Nu vanaf maandag weer roze/ rode afscheiding.
Wel vaker spotting gehad en dokter had geadviseerd even te stoppen met de pil. Dat had ik 2 /3 maanden gedaan. En toen nergens last van. (Alleen hevig ongesteld. )
Deze weken ook wat spanning gehad.
Waar zou dit evt door kunnen komen? Pilgebruik, spanning of iets anders?
Uitstrijk gehad op m’n 40 ste. Nu 44.
Was helemaal goed. En mag 10’jaar weg blijven.
De pil, spanningen misschien weersomstandigheden...
Als het zich blijft voordoen, bespreek dat eens met de huisarts of wellicht een andere pil zou kunnen proberen
Dus die spotting kan ook door spanningen komen ondanks de pil?
Ja dat kan maar ook door de pil zelf
Kan wel even aanhouden zeker?
En u denkt niet zozeer aan iets ergs?
Sorry hypochondrie steekt even de kop op.
als het over een paar dagen nog steeds niet over is, zou ik wel even naar de huisarts gaan
Ja idd. Dat ga ik sowieso doen.
Maar dan bedoelt u voor een andere pil? Of omdat u denkt aan wat ergs?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Nee misschien heb je een iets sterkere pil nodig
Hoi John,
Nog even een vraagje. Gister de dokter gesproken. En ze geeft idd een zwaardere pil. Ga ik gebruiken na deze strip en dan gewoon stopweek.
Leek haar ook onwaarschijnlijk dat het iets anders dan hormonen omdat die twee stop maanden normaal waren.
Heb wel nu drie strippen op al. Dat zou toch niet uitmaken???
Heb haar niet gevraagd of dit lang kan aanhouden. Ben er namelijk nog niet vanaf. Zou het ook de hele cyclus kunnen duren??
Dus vandaar deze twee vragen. Dan hoop ik je een beetje los te kunnen laten😬
Bedankt alvast!
Ik kan je helaas ook niet zeggen hoe lang het gaat duren.
Dat je al 3 strippen op hent maakt verder niet uit
Nee hoor dat snap ik. Maar zou niet gek zijn als het de hele maand zou aanhouden?
I
Het zou kunnen