Beste
Ik heb dit daanret in de verkeerde categorie gezet denk ik.
Ik neem de pil al een aantal jaren en vergeet nooit een pil en neem ze altijd mooi op tijd in.
Vrijdag was de eerste dag van mijn stopweek normaal krijg op dag 4 altijd mijn menstruatie dan.
Maar deze kwam op dag 4 niet… ik dacht dit zal wel gewoon een dag later komen, maar op dag 5 kreeg ik mijn menstruatie ook niet.
Nu gisteren op dag 6 kwamen ze door en had ik in de ochtend na het plassen een klein beetje bloedverlies voor de rest van de dag helemaal niks meer. En nu vandaag nog helemaal niks weer. Is dit normaal? Want anders heb ik altijd 4 dagen onttrekkingsbloeding en nu maar een heel klein beetje bloed gehad gisterenochtend en voor de rest niks… morgen moet ik een nieuwe strip beginnen en heb amper mijn maandstonden gehad terwijl dit anders nooit is…
Heeft dit iets te maken met een eventuele zwangerschap? Of kan dit echt niet?
Graag jullie advies.
Alvast bedankt voor de reactie.
Mvg
Als j de pil goed gebruikt, is een zwangerschap wel erg onwaarschijnlijk. Maar ik zou toch voor alle zekerheid een zwangerschapstest doen.
Wanneer doe ik dan best een test? Want is vrij moeilijk te achterhalen vanaf wanneer ik dan in principe zou kunnen zwanger zijn en de test het al zou kunnen lezen…
Wanneer kan ik het best een test doen dan? Aangezien ik de pil neem, is het moeilijk te achterhalen wanneer ik dan juist zoe moeten testen…
Twee weken na de laatste keer dat je gemeenschap hebt gehad kun je een test doen.
En als je denkt eerder zwanger geraakt te zijn, twee weken na die keer.
Dus als ik vorig weekend gemeenschap gehad heb en mijn ontrekkingsbloeding van maandag uitbleef en pas een beetje op dinsdag kwam, kan het nog niet van dit weekend geweest zijn. Het moet dan van het weekend ervoor geweest zijn. Want anders zou dit wel snel gegaan zijn? Dus in principe is het dan dit weekend al 2 weken? Of begrijp ik het mis?
Ik ben 15jaar en heb al een 2jaar m’n regels en die zijn normaal altijd regelmatig en nu ben ik al een week te laat met m’n regels ik krijg normaal een week voor ik ongesteld moet worden pijn aan mn borsten en dat heb ik nog totaal niet, ik heb geen sex gehad dus ben ook zeker niet zwanger. Maar maak me wel een beetje zorgen omdat ik al een week te laat ben en nog niks van last heb. Ik neem ook niet de pil of andere dingen.
Dat kan wel eens gebeuren hoor,dat je wat later bent. Gewoon even afwachten.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ga er dan mee naar de huisarts