Hai,
Ik ben 19 jaar en Ik ben sinds juni gestopt met de pil, de eerste paar maanden erna heb ik een regelmatige menstruatie gehad die ik bijhoud met een app. Alleen vorige maand was ik 6 dagen overtijd en ben wel seksueel actief. Uiteindelijk negatieve zwangerschapstest en na 6 dagen ongesteld geworden. Nu zijn we in oktober en moest ik maandag 10 oktober ongesteld worden volgens de cyclus en de app, nu ben ik alleen alweer een week verder en nog steeds niet ongesteld. Ik heb vrijdag en donderdag een test gedaan die beide negatief waren, ik heb wel meerdere klachten die lijken op symptomen die je vlak voor de menstruatie kunnen optreden zoals: gespannen en pijnlijke borsten voornamelijk rechts wat uitstraalt naar de rechteroksel en arm. En last van lage rugpijn en links last van heuppijn met spierpijn in mijn been soms. Ook last van mijn baarmoeder soms bijvoorbeeld bij niezen een steek in de eierstokken lijkt wel. Nu vroeg ik mij af is het verstandig om naar de huisarts te gaan hiermee of moer ik mij niet zo zorgen maken en kan het zijn dat ik ook deze maand weer onregelmatig ben. Alvast bedankt!