Hallo,
Ik probeer een enorm lang verhaal kort te houden. Vanaf mijn 9e ben ik al ongesteld. Sindsdien bloed ik al hevig en heb ik veel last van hormonale migraine. Huisarts zei probeer de anticonceptiepil, dus dat deed ik. Menstrueren was minder en migraine ook maar ik werd erg depressief van de pil dus moest ik stoppen. Daarna aan de prikpil gezeten maar daarvan was ik elke dag non stop ongesteld dus dat werkte ook niet goed. Toen kwam de huisarts met de Implanon. Dat werkte het eerste halfjaar wel en toen kreeg ik ineens enorme steken een paar keer per week in mijn rechter eierstok. Sindsdien was ik ook plotseling om de week ongesteld terwijl daarvoor ik om de 2 maanden menstrueerde door die implanon. Naast de implanon heb ik aan hormoontabletten gezeten maar dat werkte ook niet. Op advies van de huisarts is de implanon er mu 2 maanden uit, maar de klachten zijn alleen maar erger. Ik moet incontinentiemateriaal aandoen om niet door te lekken zo erg bloed ik en de buikpijn is niet te doen. Ook heb ik nog steeds een paar keer per week enorme steek in mijn eierstok. Ik heb deze problemen aangekaart bij de huisarts maar die doet er niet veel mee. Iemand dezelfde problemen ?