hoi, ik heb een vraag. Ik heb 1 of 2 x onveilig sex gehad, maar het duurde maar 2 tot 3 minuten en er was geen voorvocht want hij kwam nog lang niet klaar. Voor de rest alleen veilige sex met condoom en op de juiste manier gebruikt. Ik begin eerlijk gezegd een beetje bang te worden. Ik ben nu 2 dagen overtijd maar weet niet zeker of ik het al heel regelmatig ben. Ik heb 0 klachten alleen wat minder afscheiding dan normaal en buikpijn zoals ik die altijd voor mijn menstruatie heb. Ik ben enorm bang en weet niet wat ik moet doen. Zou iemand mij aub kunnen helpen? Kan ik hierdoor zwanger zijn? Ik ben ver onder de 18 en heb enorm veel spijt ook al was het dan maar 2/3 minuutjes.
Lijkt me toch sterk om zo zwanger te raken. Maar je kunt voor alle zekerheid natuurlijk een zwangerschapstest doen
Als de seks 2 weken of langer geleden is, kun je nu testen
Nou ik heb net mijn test gedaan en ben morgen een week overtijd. De test uitslag is negatief. Maar mijn vraag is kan ik deze vertrouwen? Ik heb hem in de avond gedaan zodat ik dit samen met mijn vriend kon doen, maar er staat dat als je zolang overtijd bent dat je het dan eigenlijk elk moment van de dag zou kunnen doen. Kan ik er dan van uit gaan dat ik gewoon niet zwanger ben?
Testen moet je in de ochtend met ochtendurine
Maar ook als ik zo lang over tijd ben? Er staat op internet dat het tegenwoordig ieder moment van de dag kan..
Het beste is toch ochtendurine
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ben ik weer. Weer negatief en dit keer met ochtendurine, ik zit in middels op mijn 37ste dag van mijn cyclus. Ik ben dus niet zwanger toch?
Lijkt van niet