Ik ben een meisje wat sinds haar eerste menstruatie hevig bloed. Dr afgelopen 2-1,5 jaar bloedde ik zelfs zo veel dat ik regelmatig doorlekte.
Alleen stopte dit tussen de 6-8 maanden geleden. Ik bloed vrijwel niet meer of maar 1 dag. Ik zie soms bloed in de wc of op mijn maandverband (oud of een kwak nieuw), maar zodra ik het afveeg is mijn papiertje schoon of licht roze.
Ik ben binnen die periode wel heel erg seksueel actief zonder condoom geworden (slik wel de pil), heb hierdoor meerdere malen testen gedaan en waren allemaal negatief. (Serieuze vraag, kan het aan mijn pil liggen? Dat ik hem 1/2 maanden even links moet laten liggen en kijken wat er gebeurt?)
Voordat ik een relatie met hem begon was ik bang dat ik een soa van iemand had opgelopen, twee testen en waren allebei negatief. Hij was ook clean, neem aan dat hij niet vreemdgaat, dus een soa is het ook niet.
Ik heb totaal geen stress, begin aankomend jaar pas met mijn opleiding en heb momenteel geen baan (woon nog bij mijn ouders/soms bekand bij mijn vriend), dus die factor valt ook af.
Wat kan het zijn? Want vandaag tijdens de seks verloor ik niet alleen vocht met wat roze sliertjes, nee, ook een witte kwak (en nee, dit was zeker geen sperma)
Ik begin namelijk bang te worden.. weet natuurlijk dat niemand mij via een forum kan vertellen wat het is, maar een indicatie lijstje waarin geen punten staan waarvan ik een hartverzakking krijg en realistischer zijn dan bv kanker, zou ik dat wel waarderen..