Ik heb een aantal reacties gelezen, maar ik zit toch wel met net een ander probleem.
Ik slik de pil als een aantal jaar en doe hem eigenlijk altijd doorslikken. Dit heb ik ook met mijn huisarts besproken.
Ik heb echter de laatste paar weken roze slijm en spotting. Dit is al vaker gebeurd en ben ervoor naar de dokter geweest.
Een SOA is het niet, daar ben ik al voor getest.
Ik maak me een beetje zorgen. Wat kan het dan zijn?
Ik heb verder geen klachten van buikkrampen of dergelijke.
Hopelijk weet hier iemand wat jet zou kunnen zijn (en of het nodig is om naar de dokter te gaan).
Dat kan door het doorslikken van de pil komen. Misschien goed om dan toch een keer een stopweek in te lassen.
Hoi allemaal,
Ik zit nu al 3 jaar aan de pil en ik heb nu weer 10 dagen geslikt van de strip, toch heb ik nu al 2 dagen met afvegen dat er bloed bij zit en ook dat slijm wat ik hierboven las. Ik maak me nogal zorgen wat dit kan betekenen.. kan iemand me duidelijkheid geven??
Heb je dat bij iedere strip?
hallo ik ben 25 jaar
ik pak lang een pil al tijd dat ik al zonder stop is al 3 maand. deze 3 dagen heb erge buikpijn en misselijk enzo verlies ook donker tot zwart bloed .wat moet ik doen e wat is dat ?
groetjes de valck
Dan is het goed om meteen een stopweek te straten. Je gaat waarschijnlijk een doorbraakbloeding krijgen
Hoi
ik gebruik nu al ongeveer 5 maanden de pil en ik heb altijd op het licht bloedverlies voor een week ook al is het niet mijn stopweek. Is dit normaal?
Ga dan eens terug naar de huisarts. Het kan zijn dat je dan toch een andere pil nodig hebt.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hey, ik ben 19 jaar. Ik zit al een aantal jaar aan de pil (3 of 4) en ik heb nu voor het eerst ook last van een soort lichte, slijmerige bloeding.
Ik zit nu precies aan het einde van de 2e week van mijn strip en ik neem bijna altijd een stopweek. Ik heb er vandaag en gisteren ineens last van, maar verder geen kramp of pijn. Ik vraag me nu af wat dit kan zijn? Kan dit door een soa komen?
Alvast bedankt!
Het kan een tussentijdse bloeding (spotting) zijn.
Hallo
Ik wil even wat weten ik ben vorige week ongesteld geweest en nu kom ik er achter dat ik weer bloed verlies heel erg veel .wat kan dat zijn ben wel soms misselijk en duizelig.
Misschien goed om dan toch even naar de huisarts te gaan
Hallo Dames,
İk slik sinds 2 jaar de pil. Ik ben tussentijds wel vaak van pil veranderd, namelijk de ; Yasmin, micro 30, iets met vrouwelijke hormonen toen weer de micro 30 nu sinds 2 weken aan de micro 20.
Redenen hiervan is voornamelijk dat ik veel bijwerkigen heb, angst aanvallen, stress ervaringen, misselijk, paniek dit soort dingen bleef ik met de pil ervaren. Veel hormonen dus.
Nu ik sinds 2 weken aan de micro 20 ben, (lagere hormoon dosering) heb ik spottingen tussendoor sinds 1,5 week al ook heb ik soort van lichtelijk buikpijn of krampen. Ook lijkt het alsof ik enorme last heb van mij darmen(kan ook tussen mijn oren zitten ivm paniek)
De pil slik ik altijd op tijd, ik heb een vaste partner en ben heel voorzichtig(voor het zingen de kerk uit) op dagen dat ik nornaal zou ovuleren gebruiken wij extra bescherming ook.
Ik maak mij heel erg veel zorgen, vooral om het idee dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn.
Hebben jullie enige ervaring met zoiets?
alvast bedankt voor het delen!