hallo allemaal
ik gebruik in het totaal nu 7 jaar ad de paroxentine nu ongeveer 4 jaar.
gebruikte 150 mg ozazepam per dag had ze in 50 mg ben ik zelf mee gestopt een jaar of 2 geleden.
en nu sinds een week gestopt met de paroxentine het is echt heel zwaar hoor denk als ik had geweten dat het zo zwaar zou zijn had ik niet gestopt denk ik.
maar ik voelde me geen mens meer alles op de automatische piloot gevoel.
heb gelukkig genoeg afleiding om me heen heb ook nog 3 kids dat is het grote geluk denk dat de kids me er een heel stuk doorheen helpen je moet voor hun sterk zijn.
maar wat een hel is dit zeg raar in me hoofd heel de dag trillen zweten angstig vooral savonds heel angstig ineens hele rare dromen.
maar zeg dan tegen me zelf sterk blijven je kunt het en het zijn je gedachtens die je bang maken het hoort rbij kan nks gebeuren zo denk ik dan maar.
het is echt heel moeilijk hoor echt waar maar wil gewoon weer eens me zelf zijn zonder medicijnen gewoon me zelf echt mens voelen.
maar heeft iemand ervaring hoe lang het ongeveer duurt voordat de ergste klachten weg zijn????
en jullie kunnen het ook het is echt heel moeilijk ik weet er alles van.
en tuurlijk toe ik ze kreeg zat ik er echt doorheen zware depressie opname alles en dat is echt niet niks.
maar als ik het kan kunnen jullie het ook
heel veel liefs anneke