De klachten kunnen echt nog wel flinke tijd aanhouden, reflecterend op mezelf soms wel tot 3-4 weken. Laatste keren had ik een gecompliceerde dus dat duurde uiteraard langer.
Groetjes Liz
Goedeavond liz dankjewel voor je antwoord jaa het gaat nu beter met klachten maar voel wel dat er nog iets kleins is.
Bij mij was een ongecompliceerde gesteld heb je dat ook gehad een keer en hoelang duurde dat? Dankjewel!
Ik heb drie jaar lang veel aanvallen gehad. Doorgaans duurde dat ongeveer 3 weken maar bleef daarna soms nog wel weken een vage lichte pijn houden. Daarna weer een maand of twee rustig en daarna begon het weer van voor af aan. Totdat het dus drie keer in een jaar wel gecompliceerd was..
Hopelijk ben je snel (blijvend) van alle klachten af.
Groetjes Liz
Okeoke dankjewel voor je info liz hoop dat het bij jou ook niet terugkomt !! Net bij ziekenhuis geweest afspraak voor darmonderzoek om het uit te sluiten ben benieuwd iemand dit ook gedaan?
En nog iets? Had je bij je ongecompliceerde ook wel is bloed bij je ontslasting heb het 2 keer gesien in me gezicht ontlasting?
Ja ik heb meerdere keren bloed in mijn ontlasting gehad, darmonderzoeken ook gehad. Bij mij komt het als het goed is niet meer terug, ik ben vorig jaar geopereerd. Er is 16 cm darm weg gehaald.
Gr liz
Oh wat goed zeg beter dan alle ellende dan ben je er van af
Had je ook bloed in je ontlasting bij je ongecompliceerde?
En waarom moest je een darmonderzoek doen als ik vragen mag
Want bij mij is het eerste keer en moet darmonderzoek is dat normaal? Dankjewel
Ja ik had ook bloed bij de ongecompliceerde. Darm onderzoek gehad omdat ik veel pijnklachten bleef houden en ze van binnen wilden zien hoe het er uit zag.
Mijn darm was meerdere keren geperforeerd daarom moest ik wel geopereerd worden, was geen keuze meer. Maar ben heel erg blij dat het gebeurd is, ik heb geen klachten meer en voel me fit.
Gr Liz
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Oh wat heftig nou gelukkig operatie goed gegaan en geen last meer 👍 dankjewel voor je info
Hallo liz heb nog een vraagje als ik je niet stoor hihi
Had je alleen in het begint van je ongecompliceerde diverticulitis
Bloed bij je ontlasting of ook als de pijn over was ik voel geen pijn meer denk ook dat de ontseking over is of op ze minst bijna verdwenen is maar zie nog wel 2 keer beetje bloed in me ontlasting paar strepen is dat normaal of niet dankjewel voor je alvast groetjes ryan
Ik had ook na de ontsteking nog een beetje last van bloedverlies. Het kan ook een divertikel bloeding zijn, als de klachten blijven zou ik wel even terug naar een arts gaan.
Okee jaa vond het sl raar word wel minder nu heb het paar dagen nu bijna niks te zien. Alleen ontlasting is nog niet helemaal hoe het er voor was duurt het altijf beetje lang ? Dankjewel 🙏
Het kan lang duren, maar ik zou toch naar een arts gaan. Ik wil je niet bang maken maar het was bij mij precies deze situatie voordat ik een gecompliceerde diverticulitis kreeg… Ik had geen pijnklachten toen, wel bloedverlies. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en langs een arts gaan.
Hee liz nogmaals bedankt voor je reactie. Heb nu al paar keer ontlasting gehad zonder bloedstreepjes , had je gelijk na je ongecompliceerde een gecompliceerde gehad en bleef je wel bloed in je ontlasting zien of stopte het ook?