Ik heb sinds een paar weken ook een kloppend gevoel rond mijn anus.
Geen pijn. En niet dagelijks.
Op en af eigenlijk.
Vreemd, ik kijk het nog even aan.
Ik heb ook al dagen last van een zenuwtrilling in mijn anus, probeer te wachten met poepen tot ik echt moet en niet te persen. Mijn ontlasting is de ene keer hard dan weer zacht. Ik heb een beetje geïrriteerd gevoel en dan weer jeuk. Ik heb een afspraak volgende week bij de dokter en laat hem even kijken. Beter 9 keer teveel dan 1x te laat naar de dokter. Dat hij in mijn anus moet kijken zal me een worst zijn. Ik wil het probleem oplossen, word er gestoord van.
Beste,
Ik heb nu al wekenlang last van een pulserende klopping in een gedeelte van mijn linkerbil. Ik heb dit ook fysiek waargenomen. Nou is dit vandaag best heftig en merk ik het extra op.
Een aantal mogelijk belangrijke zaken:
Ik heb een heel onregelmatig slaapritme (ene keer 8 uur slaap, andere keer 2 uur slaap, andere keer 0 uur slaap en andere keer 9 uur slaap etc.)
Daarnaast doe ik aan krachttraining en loop ik (cardio).
Ik ben 17 jaar oud.
Het lijkt me verstandig binnenkort wel naaar de huisarts te gaan. Maar toch deel ik mijn verhaal wat je doorgaans niet me je familie bespreekt.
Met vriendelijke groet,
Een student uit Nederland
"Ik heb een heel onregelmatig slaapritme (ene keer 8 uur slaap, andere keer 2 uur slaap, andere keer 0 uur slaap en andere keer 9 uur slaap etc.)
Daarnaast doe ik aan krachttraining en loop ik (cardio).
Ik ben 17 jaar oud." Dit is dus het beste recept om problemen met je spieren en je lichaam te krijgen! Dat is dus een combinatie die totaal niet bij elkaar past. Ik neem aan dat je eetgewoonten ook niet bepaald geweldig zullen zijn
Al wekenelke dag last van een trilling in bil en rond de anus .Ik kan het niet echt uitleggen. Zelfs met lopen klap op dijbeen geef voel ik trilling vanbinnen bij de billen ..ook voel ik bij de anus bij open dichtknijpen trilling aan een kant lijkt wel .na paar ik is het weer rustig en dan heb ik het weer ..zo raar..is het zenuw .je blijft er de hele dag maar aandenken wat het kan zijn .
Oeps mijn vorige bericht iets te snel verstuurd.
Ik heb nu sinds een week of 2 een trillend gevoel bij mijn anus. Waar het precies vandaan komt kan ik niet zeggen. Ik voel het in rust maar ook als ik gewoon bezig ben.
Wat kwam er bij de huisarts uit bij jullie?
Ik heb al wat weken dat pulserend gevoel achter op m'n rechter bovenbeen, het is net of daar een hart klopt, 's avonds is het het ergst, vraag me af of ik er mee naar de huisarts moet.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat kan door sperspanning komen. Ga ermee naar een fysiotherapeut