Hoi,
ik herken heel veel klachten die Arjen ook omschrijft, echter straalt de pijn bij mij ook door naar de rug onder het schouderblad.
ontlasting breiig, geel, diarree, onverteerd voedsel. Blijf last houden van krampen na toiletbezoek.
bloedonderzoek wijst lichte verhoging billirubine aan en in de urine is er een enzym gevonden die de alvleesklier aanmaakt wanneer die geïrriteerd is.
echo gehad keer of 3 maar niets gevonden, nu heb ik wel eens gelezen dat het regelmatig voorkontbdat met een echo de afwijking toch niet gevonden wordt, maak me ook wel behoorlijke zorgen hierdoor.
hoor graag of iemand inmiddels al meer weet.
gr
Ik heb de zelfde klachten en het blijkt dat ik een lus in mijn dikke darm heb,is geconstateerd na een darmonderzoek.
Super grappig, nou ja eigenlijk niet!
Ik heb dus precies hetzelfde en fijn dat je het zo duidelijk heb uitgelegd. Ik zit met de zelfde problemen en (ik heb ook altijd wel wat) ik heb vanmiddag bloed laten afnemen omdat ik al wat last van mijn maag had en van mijn longen hij heeft het bloed opgestuurd en ik moet wachten tot maandag voor de uitslag. Maar zinds dat ik thuis ben van de huisarts is de pijn naar een ander plek gegaan (van onder mijn buik naar links vlak onder mijn ribben) en het is een pijn waar je niet zo veel mee kan ik heb vaak moeite met opstaan uit bed, draai bewegingen maken en bewegen met mijn rug of heupen. Verder heb ik ook veel gezeur aan mijn hoofd vanwege familie maarja dat ter zijde de avond voor dat de buikpijn naar een andere plek is gegaan kreeg ik hevige koorts.
Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft maar ik vind het fijn om het even te mededelen
Groet Nina
Ik heb dezelfde klachten. Ook echo's laten maken. Niks op te zien, ook niet in de urine, misschien niersteentje of zo. Ik loop hier al minstens een half jaar mee. Mijn dokter weet het ook niet
hebben jullie wel eens gedacht aan acnes dat ie een zenuw de bekneld zit . Ga maar eens opzoeken en kijk of je zelfde klachten heb succes ermee
Vreemd dat de mensen hier raad vragen maar verder niks laten weten hoe hun onderzoek of arts bezoeken is gegaan. Misschien hebben andere mensen daar ook wat aan.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Waarom vertellen de mensen hier niet wat er verdere met hun krachten gebeurt is?
Ik zou ook wel weten hoe het mensen is verder gegaan hier. Zelf ook al maanden last van steken en pijn op mijn linker rib en er net onder. Vandaag ook pijn bij diep inademen net onder mijn borstbeen. Heb begin dit jaar een echo laten doen van mijn buik en er is later een longfoto gemaakt aangezien ik ook wat borst klachten had ( nu een stuk minder). Alleen links een klein niersteentjes gevonden, dat was niet gelinkt met de pijn.
Erna even minder last gehad maar het is weer teruggekomen. Verder ook soms vol en opgeblazen gevoel en ik heb ook last van PDS. Maak me ergens zorgen dat het iets als maagkanker is ook al ben ik begin 30 dus niet echt de risicogroep. zit te denken om maar weer terug naar de huisarts u te gaan en een gastroscopie aan te vragen maar ik ben het langzamerhand ook zat en wil van de klachten af 🙁
Precies dezelfde klachten heb wonder olie Castor olie gebruikt dat spoelde me darmen en gaat stukken beter ook dat opgeblazen gevoel was weg. Loop er nu wel 8 maanden mee huis arts weet het niet.
Identiek dezelfde klachten. Regelmatig flankpijn links. Stekende pijn linkeronderbuik, ook daar verdikking te zien en te voelen. pijn onder linker ribben vooraan en achteraan. 2 maal echografie laten doen en tweemaal was te zien dat dikke darm ontstoken was. Twee jaar terug is er ook lactose intolerantie vastgesteld en regelmatig diaree. Ook rughernia vastgesteld die kan uitstralen naar ribben. Persoonlijk denk ik aan de dikke darmontsteking.