Mastiha googlen,ik ga over 2 weken beginnen.Eerst weer een test,dus even afwachten.Ik lees goede berichten over dit middel
Na 2 kuren antibiotica van 14 dagen 5000 mg per dag is de Helicobacterie nog steeds aanwezig nieuwe kuur van 14 dagen 5000mg per dag maar nu ook geen gluten meer. Als na de derde kuur niet weg is krijg ik een biopsie van de maag dus nu proberen zonder gluten
Hallo allemaal, ik ben 26 jaar oud en heb al ongeveer 6 jaar lang last gehad van mijn maag waar bij ik enorme maag steken heb, maag zuur, opspringen van maag inhoud, rommelende darmen, stoelgang niet stabiel ik heb 2 maanden terug een ontlasting onderzoek gehad en het bleek dat ol helicobacter had ik heb een zware antibiotica kuur gehad van 5 weken lang, toen ik begon met het kuur voel de ik minder pijn en helemaal geen maagzuur meer, volgens was ik klaar met mijn behandeling van 5 weken, na de laatste medicijn had ik 4 dagen geen maagzuur meer maar op dag 5 begon het weer met maag zuur ik heb nu weer voor 30 dagen omeparazol gekregen het helpt echt wel met mijn maag zuur want ik krijg zo lang ik het medicijn in neem geen maagzuur maar mijn stoelgang blijft nog afwisselend en dat gerommel in mijn darmen blijven ook en maag steken wel minder dan eerder maar ik heb ze nog wel komt dit bij jullie ook bekend voor ??
Mvg
T.T
Hallo Eva,
Vraagje bij mij is het afgelopen week ook HP vastgesteld en ik krijg morgen een dubbele kuur anti biotoca en maagbeschermers.
Wat kreeg jij voorgeschreven bij de moleculair arts? En hoe lang duurde het dat HP weg was nadat je alternatieve middelen had gekregen?
Ik voel er wel wat voor namelijk
Nog steeds op en af dat gevoel in mijn keel en af en toe steken/krampen in mijn maag. Al sinds eind vorig jaar bezig met de bacterie. (2x ab gehad, eerste keer niet weg). Slik nu nog maagbeschermers, mijn HA gaf telefonisch aan dat een nieuwe test niet nodig is.
Vandaag dag 3 van behandeling maagbacterie. Heb ganse dag en nacht bittere smaak in mond en zoveel pijn in onderbuik (darmen) . Ben ook zeer misselijk. Vraag mij af of dit normaal is en of dit gedurende de ganse behandeling blijft duren… iemand hier last van gehad of weet wat ik eraan kan doen?
Alvast bedankt
Het is een pittige kuur.
Hou vol. Weinig aan te doen. Gember thee.
Succes
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi Cristian'
Ik heb precies hetzelfde. Na antibiotica gehad te hebben voor de bacterie blijf ik vage klachten houden. Ik ben erg benieuwd hoe het met u gaat nu?
Vriendelijke groet
Ik ben al 4 weken klaar met de kuur en nogsteeds last, iemand die tips heeft hoe je hiervan afkomt? Tevens uitslag wel negatief.
Ondersteun je darmen met probiotica, zorg voor vezelrijke voeding en voldoende water drinken
Nu is de kuur alweer 1,5 maand terug (negatief getest). Ik slik al 2 weken pro en prebiotica met B12. En al 1 week mastic gum. Ik heb nu enkel nog sochtends last maar blijft heel vervelend, wat kan je hier tegen doen?
Hoi ik heb ook HP. Ik had last van boeren na het eten wat vage maag klachten dunne ontlasting en vermoeidheid. Ik heb wel gewoon trek in alles ben niet misselijk ( gelukkig) Ik heb ook reflux.
Maar ik heb een Spooky 2 gekocht en doe zelf bioresinantie bij de laatste ontdekte ik zelf dat ik HP heb. Door de therapie van vooral de spooky 2 merk ik dat de klachten afnemen ( heb geen ab kuur gedaan)
Dit wil ik niet want echt het helpt bij veel mensen niet en het maakt je darmflora kapot. Mensen die dit wel doen neem probiotica en wel een met veel stammen erin. Ik las eet vezelrijke voeding ( niet doen vezels maken je darm flora kapot) eet bananen neem koriander ( goed voor de maag) neem papay en ananas. Eet wit geroosterd brood met mager vleeswaar. Let heel goed dus op je voeding.
Succes en geen stress want dan vereger je de klachten🌹