Ohhh wat fijn dat ik dit forum vind!
Een tijd geleden zijn bij mij ook divitikels vast gesteld… ik ben vrij jong en bleek het daarnaast niet in een deel van de darm te hebben maar echt verspreid door de hele darm. Ze hadden zelden zoiets gezien…( geen idee of het echt zo uitzonderlijk is) ik kwam hier terecht omdat ik vreselijk moe ben al tijden, maar ik heb nog een klacht waar ik weinig over lees… ik heb namelijk heel veel bloedverlies… herkennen mensen dit ook? Dit is eigenlijk mijn hoofdklacht heb dan ook echt geen controle meer zeg maar…
Ik heb het gevoel dat het pappen en nathouden is… ze verwijderen nu steeds interne aambeien, maar voor mijn gevoel is dat geen probleem geen harde ontlasting het is alleen maar zacht 🙈 steeds opnieuw terug en zo’n 3 x per week leeg blijven bloeden… ben er echt moedeloos van probeer te sporten in een groepje gaat dit niet meer, maar heb nu mijn eigen route langs het ziekenhuis hier vlakbij (openbaar toilet) ik zat tegen bloedarmoede aan laatst net niet laag genoeg huisarts zegt darmen opereren doen we niet snel geeft andere problemen, maar ik zou zelf niets liever willen als een stoma onderhand… dan is er iig controle en kan je je leven iig leiden… benieuwd naar ervaringen mbt bloedverlies ook…