Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht op dit forum.
Het volgende houdt mij bezig. Vier weken geleden is diverticulitis bij mij vastgesteld na pijnen links in mijn buik, een echo en uiteindelijk een sigmoidoscopie. Blijkbaar had ik een behoorlijke ontsteking en heb ik hier enkele weken mee gelopen voordat ik stappen ondernam en uiteindelijk duidelijk werd wat ik had.
Maar nu het volgende: op een gegeven moment tijdens deze of net na deze onderzoeken ben ik zo vreselijk moe geworden. ik voelde op een gegeven moment alle energie uit mijn lichaam verdwijnen. ik ben nu al drie weken moe moe moe. ik eet goed en voldoende. Ik zorg dat ik goed rust. ( eigenlijk doen ik bijna niets omdat dat teveel energie vraagt). Soms heb ik goede middagen, soms slechte dagen.
Wie herkent dit? ik ga volgende week naar de internist voor onderzoek. mijn bloedbeeld van de huisarts was goed: geen pfeiffer, schildklier of andere afwijkingen in het beeld.
Kan iemand mij vertellen of zij deze vermoeidheid herkennen en hoelang dit aan kan houden. ik denk zelf dat mijn lichaam alle reserves heeft opgemaakt en nu moet herstellen, alleen vind ik het nogal lang duren.
Ik hoor het wel van jullie, ik heb alle tijd hier op de hoek van de bank 😉
Karin