Oh de ging wat mis...doe het ook via me mobiel hahs.
Maar goed.
Het gaat dus iets beter maar ben nog wel misselijk. Maar die medicijnen moeten nog uit mijn bloed gaan . Ik klamp me er zo aan vast. Want dan zou ik eindelijk weten waarom het zo aan bleef houden. En me hartslag ging telkens te snel omhoog maar volgens de cardioloog is mijn hart goed gelukkig! En dat glsuwvallen heeft vermoedelijk te maken met ziek zijn en niet eten. Het eten moet ik opnieuw leren zeg maar.
Pfff waren paar moeilijke dagen.
Ik moet nu nog wel ff paar dagen bij komen. Weer wat kracht op bouwen.
Van de biopten wegnemen merk je niet veel gelukkig.
Ik moest ook van de arts stoppen met de andere medicijnen.
Heb te veel verschillende gehad en dan weer hoge dan lage dosis gehad.
Ze hebben te veel met me geknoeid.
Dus nu hopen dat ik gauw opknap!
Hoe is het veder met jou? Al wat bekend van je examens?
Groetjes kim
ik heb jullie hele verhalen gelezen.. Heftig hoor. Ik ben sinds mei af en toe misselijk..dan weer een dag wel, dan weer een dag niet. Maar sinds ik een paar dagen vakantie had, werd het erger, Vooral rond het middaguur heb ik last ervan. Ben woensdag na een nacht zo beroerd te zijn geweest (ik spuug gelukkig nooit) maar eens naar de huisarts geweest en er is bloed geprikt...de uitslag krijg ik volgende week. Ben benieuwd wat er uit komt. Maar het rare is dat het een dag goed is, dan weer een dag(deel) beroerd.. Ben benieuwd hoe t nu met jullie is..
groetjes Margriet
Hoi Magriet,
Vervelend voor je dat je er ook zo last van heb!
Is er veder al wat bekend? Zou het misschien aan voedsel of iets kunnen liggen?
Ja onze verhalen waren wel heftig, momenteel gaat het redelijk met me, ik slik nog wel medicijnen voor de maag omdat ik heel erg last van zuur kreeg en daar weer van braakte. Maar de constante misselijkheid is weg, en het elke dag braken ook!
Groetjes KIm
Steeds meer mensen zijn allergisch voor melk en melkpoeder. Probeer het eten daarvan eens te vermijden en kijk of de buikpijn en misselijkheid verdwijnt. Lactose intolerantie.
@ Famke,
Ik slik nog omeprazol, en moet het nog even door gebruiken en dan langzaam gaan afbouwen.
@ Anne,
Ik heb al jaren een lactose intolerantie en gebruik dus weinig tot geen melk producten.
Maar ik had er toen die tijd klachten als buikpijn en diarree en hoofdpijn.
Groetjes Kim