hoi
ik heb vorige week de uitslag van de bloedtest gehad omdat ik een ondergewicht van bijna 15 kilo heb,ook zit ik al meer dan 4 maanden aan de diarree ik ben getest op lactose nieren en nog 6 andere dingen.Ik blowde heel veel maar kreeg hier ineens hartkloppingen van en zware buikpijn en over tintelingen maar dat kwam pas na een uur van het roken van een joint,toch ben ik accuut gestopt met blowen en de tintelingen zijn wel weg,ik rook nog wel veel en ik heb veel stress.Ook sta ik iedere dag op met midden rugpijn.
Nou weet ik niet of het kan maar een kennis van mij zei is er niets aan de hand met je schildklier?
Dus mijn vraag is zouden ze daar ook op getest hebben?
gr sanne
dat lijkt me wel, maar je kunt het bij de huisarts even navragen.
stop met roken! doe iets aan de stress situatie en kijk eens naar je matras, misschien is het te oud.
groetjes, Sonja
In ieder geval heb je lange tijd je gezondheid verwaarloosd door zo roekeloos met je lichaam om te springen.
Ik denk dat het zaak is dat je de komende weken en maanden eens even helemaal normaal gaat doen: dat betekent goed slapen, gezond eten en drinken, niet meer roken en voldoende bewegen en zorgen voor voldoende inspanning en ontspanning.
Al die tijd roken en blowen dat is de pest voor je gezondheid. Vind je het gek dat je allerlei klachten krijgt!
Nou nou Timo ik ben toch gestopt met blowen sommige mensen zijn aan zwaardere dingen verslaafd terwijl ze in armoede zitten en aangezien ik de plantjes zelf zonder rotzooi kweekte kostte me dat geen geld.Dat jullie geen armoede kennen kan ik niets aan doen(ja dat komt ook voor in Nederland).Hoe kan ik naar de dokter als ik geen geld had voor een verzekering...Als je dan gaat kost het enorm veel.En stoppen met roken dat doe je ook niet zomaar als je onder de stress zit.
Ik ga volgende week naar de dokter voor verdere onderzoek voor de diarree en ondergewicht.De dokter heeft ook nog gezegd dat ik weleens een spastische darm zou kunnen hebben maar hij zei dat dat niet makkelijk te onderzoeken is...
Mijn matras is splinternieuw maar niet al te goed hij is van de ikea en kostte €100.
Ik laat nog van me horen als ik ben geweest,toch bedankt voor het luisten
Groetjes Sanne
Diarree ontstaat meestal door een darminfectie. De ziekteverwekkers (meestal virussen of bacteriën) komen via de mond in de darmen, en veroorzaken een ontsteking van de darmwand. De darmwand kan dan minder vocht opnemen. Daardoor wordt de ontlasting dunner. De ziekteverwekker kan via de ontlasting en het speeksel op een ander worden overgedragen, bijvoorbeeld via het toilet, de vingers, deurknoppen, of het keukengerei. Ook in besmet water en besmet of bedorven voedsel zitten bacteriën die een darminfectie kunnen veroorzaken.
Bron: Diarree bij volwassenen
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBD6b.htm