mijn zoontje van 5 heeft sins gister pijn rechts onder in zijn buik ik ben bij dokter geweest maar kon zo niks vinden hij heeft aleen pijn als je er op drukt of als hij bukt of naar achter gaat nu heeft hij ook koorts erbij is dit de blinderdarm wie kent dit
Is de koorts erbij gekomen na het bezoek aan de huisarts? Ja, dat zou een appendicitis kunnen zijn. Wat heeft uw huisarts u geadviseerd? Ik neem aan dat hij of zij u gezegd heeft terug te komen als de klachten zouden toenemen. Ik denk dat het verstandig is toch even terug te gaan naar de huisarts.
Meer vragen en adviezen over [u]blinde darm ontsteking bij kinderen[/u]:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=blinde+darm+ontsteking+kind&sa=Zoeken#1528
sorry dat het berichtje wat laat is maar ik was s avonds nog naar de dokterpost geweest dat liep ook niet lekker moest maar weer wachten dat alles volgens het boekje gaat pas als hij gaat overgeven en nog meer pijn krijgt hij lag daar te huilen van de pijn tot de dag vandaag heeft hij buikpijn tijdens het eten avondeten ik weet niet wat er aan de hand is
Dat geloof ik niet, ze zullen nooit gezegd hebben dat het maar vanzelf over moet gaan. Als het na twee weken nog steeds niet verbeterd is, moet je gewoon teruggaan. Aan de andere kant is het in 2 weken niet slechter geworden en is er niet echt iets misgegaan lijkt het, dus afwachtend beleid is vaak zo slecht nog niet. Maar geen verbetering in twee weken vind ik wat lang.
het is echt waar ik kreeg paracetamol mee ik heb ook nog duidenlijk gemaakt dat hij echt pijn heeft hij keek ook niet naar mijn zoontje toen hij moest gaan staan en nog een keer voelde en hij zei dat het erg pijn deed moest ik toch maar afwachten ik ging niet met een fijn gevoel naar huis het is inderdaad niet slechter geworden maar nog steds pijn met eten