Ik was vrijdag dus in de winkel. Ik had een klein beetje buikpijn. Maar niet het gevoel dat ik naar toilet moest. Na denk ik 40 min kreeg ik heel erge krampen. Ik rende snel naar de toilet maar in de gang op nog geen 20 meter van het toilet, kon ik het echt niet meer ophouden. Ik zette mijn benen uit elkaar terwijl ik in mijn broek poepte.
Zijn er mensen die zoiets hebben meegemaakt op volwassen leeftijd.
Ps ik ben 43
Enige tijd geleden moest ik door omstandigheden voor lange tijd mijn plas ophouden. Uiteindelijk vond ik een moment en een boompje op te plassen. Tijdens het ontspannen van mijn sluitspieren, poepte ik mijn hele broek vol. Ik was toen 48.
Mij is het ook al overkomen
Ik was met de vraag het tanken en ik moest heel erg dringend plassen. Dus ik begin te tanken, df tank is 700 l. Ik zeg ok ik kan snel een plasje hier in de struikjes. Goed. Ik moest nog 400 l tanken. Maar ik kreeg een vreemd gevoel. Plotseling flitste het door mijn hoofd dat ik in mijn broek ging doen.
2 tellen later was ik in mijn baan het poepen
Zo kwam ik bij een mijn klant aan in de plaats Mettet in België. Ik parkeerde de vrachtwagen voor de poort waar ik de vijf zetels moest leveren. En ging naar de winkel om mij te melden. De mevrouw van de winkel zei dat ze zo kwam en ik alvast de zetels kon uit laden en bij de poort zetten en daarna zou ze de poort openen en kon ik ze binnen plaatsen. Ik ging dus terug. Begon zoals zo vaak alles mooi uit te laden. Maar ondertussen kreeg ik weer een scheut pijn in mijn buik. Ik negeerde het. En deed gewoon mijn werk verder. De vrouw van de winkel kwam er aan en opende de poort. Ik zette eerste en de tweede zetel binnen en toen kreeg ik weer een pijn scheut in mijn buik maar zo hevig dat ik mijn handen in mijn buik moest duwen. De vrouw zag dit en vroeg of alles ok was. Ik legde haar uit dat ik krampen had. Ze zei dat dat heel vervelend was. Ik nam de laatste 3 zetels nog en zette die ook binnen op hun plaats. Maar ik kreeg weer zo een kramp.
De vrouw keek een beetje bedrukt. Ik vroeg haar of er in de loods een toilet was omdat de krampen te erg werden. Ze zei nee maar in de winkel zelf wel. En ze tekende snel de papieren en zei dat ik haar moest volgen. Maar ik kreeg weer zo een heel hevige kramp dat ik weer mijn handen in mijn buik moest duwen. We liepen snel de straat over naar de winkel. Maar ik kreeg weer zo een hevige kramp. De vrouw zei dat het niet heel ver meer was en zei dat ze snel ging gaan en mij heel snel de toilet zou tonen. Ze schoof de zware schuifdeur open en liet me binnen gaan. Plots kreeg ik heel erg warm. Er kwam weer een erge kramp, ik duwde mijn handen nog maar een keer in mijn buik. Maar de kramp duurde lang. Ik beefde eventjes. De vrouw vroeg me of het wel goed ging. Maar net op dat moment, kwam de kakka eruit en deed ik voor haar ogen in mijn broek.
De vrouw zei snel, of heb je al in je broek gedaan?
Met een vuurrood hoofd knikte ik. Ze toonde mij het toilet. Na een 2 tal minuten klopte er iemand op de deur van de toilet, het was de vrouw van de winkel. Ze vroeg of alles ok was en ze zei dat ze een klein plastic zakje had voor mij om mijn slip in te doen. Ik opende de deur op een kier en nam het zakje aan en zei dank je.
Toen ik klaar was kwam ik met een rood hoofd terug bij haar om de papieren op te halen. Ze keek me even aan en zei maak je geen zorgen ik zal tegen niemand vertellen dat je in je broek deed. Ik dankte haar en nam de papieren en zei haar nog is dank je voor alles.
Ik heb het ook 1 keertje meegemaakt.
In de zomer een tijdje terug, waren een aantal vriendinnen en ik samen een gezellige dag in Gent. Winkeltjes doen, een klein hapje eten. Het was daar echt behoorlijk druk. We hadden net een klein beetje gegeten en waren terug naar de winkeltjes. Aan het eind van de middag begon mijn buik helemaal raar te doen. Sofie die naast me liep vroeg me of alles in orde was, omdat ik volgens haar heel erg bleek er uit zag. Ik loog dat alles in orde was. Nog geen tel later poepte ik in mijn broek.
Geluk bij ongeluk had ik een kleedje aan en heb ik snel in een cafeetje mijn slipjes in de vuilnisbak gedaan.
Mij is het ook een.keer gebeurt.
Ik was met mijn zoon gaan winkelen. Maar op terug weg was er enorme fille. Op de radio werd gezegd dat het nog minimaal 2 uur ging duren. Als vrouw zijnde is het bijna onmogelijk om gewoon naast de auto even te gaan. Maar na ongeveer 1uur 15 kreeg ik dus heel moeilijk. Mijn zoon vroeg of het wel goed met me was. En ik zei hem eerlijk dat ik heel erg nodig naar de toilet moest. Hij dacht even na. En zei dat er volgens hem een tankstation zou aan komen maar pas over 10 km. En dat zou waarschijnlijk lang duren in deze fille. Na nog eens 20 min kon ik echt bijna niet meer. Ik zei tegen mijn zoon di nu wel heel bezorgd keek dat ik het echt niet lang meer kon ophouden.
Hij bidde voor mij dat het snel ging verder rijden. Maar helaas. Na 5 min was het te laat. Ik begon in mijn broek te doen.