Goedeavond,
Ik weet niet bij welke kopje deze klachten horen maar het is een pallet van klachten. Word er echt chagrijnig van en het domineert heel mijn dag.
Ik heb dus het gevoel dat ik last heb van verstopping, heb namelijk continu aandrang en toch komt er niks. Ik poepte gemiddeld 2 a 3x per dag (Ja veel) en nu is dat maar 1x en weinig. Ook heb ik heel soms kramp aan me stuitje/ Anus.
Ook urineren verloopt niet zoals voorheen. Het zijn allemaal kleine beetjes en zit totaal geen kracht op. Ik drink heel veel water, maar toch komen er maar kleine beetjes uit. Niet leeg plassen dus.
Was dat het? Nee helaas.
Ook met aftrekken heb ik moeite. Moeilijker stijf worden, Bij zaadlozing ook zwakke straal en soms pijn.
Ik heb ook gedurende de dag last van steken in mij linker onderbuik. Het zijn echt steekjes en een vage pijn. De pijn zelf valt wel mee. Het straalt soms uit naar mij onderrug en soms ook van tussen mij anus en ballen.
Ik word er moe van, Je blijft jezelf er op focussen. Heb veel stress en ook overgewicht. Het zijn zoveel klachten en ga van het ergste uit.