Is dit een aambei? Zo ja kan deze bloederig slijm bij de ontlasting veroorzaken? Wel heb ik ook een minder regelmatige stoelgang als jaren geleden ben benieuwd wat er eigenlijk voor veranderingen kunnen optreden bij een inwendige aambei alvast dank
Dank voor je antwoord ik vind het Frappant dat zo’n aambei zoveel kan veroorzaken. Ik heb eigenlijk dagelijks vooral bij de eerste ontlasting van de dag slijmerig bloed bij mijn ontlasting zitten ook of eerder juist als de ontlasting zacht is.
Nu 3 jaar geleden ging ik voor een endeldarm onderzoek en toen zagen ze direct de aambei en zeiden ze ja dat is het en keken niet eens meer verder vandaar maar blijvende twijfel.
Gezien het ook niet minder wordt maar eerder meer.
De aambei zit inwendig maar is wel duidelijk zichtbaar zoals je ziet
Ook dat kan. Gedeeltelijk inwendig en uitwendig of er zit er ook nog een inwendig. De klachten passen er in ieder geval wel bij
Vandaag op controle bij de MDL voor aambeien, ik had een heel grote uitwendige. Ben bij de MDL terechtgekomen omdat ik symptomen had van mijn Colitis, bloed, slijm, aandrang, meerdere keren per dag. Onderzoek stoelgang bleek negatief dus mijn aambeien gaven deze symptomen dusja, die kunnen wel wat aanrichten.
Is ook de eerste keer dat ik aambeien heb trouwens.
Dank voor je reactie ik kwam voor een endeldarm onderzoek en toen zag men gelijk die aambei en zei ja dat is het. Zonder verder te kijken het een sluit het andere niet uit volgens mij. Ik opgelucht maar bij verder nadenken komt later dan toch weer de twijfel zeker omdat het blijft
Krijg je dan geen medicatie? Ik heb een kuur Daflon gevolgd en na een week waren de symptomen weg.
Dat is niet aan mij geopperd ik ga eens navraag doen de zalfjes van o.a. Kruidvat hielpen niet bloeden juist erger
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zalfjes genezen niet, die verlichten gewoon de pijn. Je moet een kuur Daflon volgen.