Ik heb al maanden last van slechte ontlasting en sinds een paar dagen last van mijn onderbuik. Eerst dachten we dat het kwam door de galstenen ( deze is verwijderd ) helaas had het hier niks mee te maken. Woensdag heb ik bloed onderzoek maar het zit mij niet lekker zeker met de bijkomende buikpijn en krampen
Hierbij een foto sorry voor het ongemak
Je hebt blijkbaar diarree. Je zou dan beter een ontlastingsonderzoek kunnen laten doen. Het probleem zit waarschijnlijk in je darmen. Volg je een bepaald dieet? Eet je een beetje gezond? Gebruik je medicijnen?
Bedankt voor u reactie. Diarree heb ik al maanden en probeer zo gezond mogelijk te eten. Vet te vermijden dit deed ik al een tijdje ivm de galstenen. Helaas helpt het niet. Ik heb sinds een aantal dagen erg last van steken in m’n anus wat echt lang aanhoud. Ik heb woensdag bloed onderzoek en word mijn ontlasting weer op kweek gezet deze keer gaan ze op darm ziektes testen. Maar ivm de aanhoudende pijn twijfelde ik om naar de huisartsenpost te gaan omdat ik dit niet eerder zo heb gehad. Vandaar ook het bericht hier.
Aanvullende info. Ik slik thyrox levothyroxine voor de schildklier verder niks deze slik ik al ruim 1,5 jaar maar de ontlasting problemen zijn veel later begonnen.
Als de buikpijn zo erg is kun je uiteraard even de huisartsenpost bellen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
@ Lala
Het kunnen bloedsporen zijn
Ik kon het niet goed uitvegen en er zat niks in mijn ontlasting... Ik dacht dat bloed altijd vloeibaar was en dat was dit niet
@ Lala Misschien een klein fissuurtje
@ Kim
Goed dat er dan in ieder geval een ontlastingsonderzoek wordt gedaan
dat denk ik niet @ lala