Beste,
Ik ben 28 jaar en ik heb twee weken geleden de meest heftige buikgriep in jaren gehad (nog nooit zo ziek geweest, denk ik). Ik heb toen op één avond 3,5 uur lang constant moeten overgeven. Ik ben na enkele dagen gelukkig vrij stel hersteld en kon alles daarna weer eten.
Sinds nu een week heb ik na het avondeten vaak een 'op-boer' moment, waarbij kleine stukjes eten in combinatie met spuug naar boven komen. Ik spuug dit uit en ik zie dat er bloed bij zit. Ik voel daadwerkelijk dat het uit mijn buik of slokdarm komt, omdat het echt omhoog komt. Het is dus geen zweertje of wondje in mijn mond die het bloed veroorzaakt.
Ik heb dit nu ongeveer om de dag/iedere dag. Mijn dieet is voornamelijk bestaande uit zachte voedingsmiddelen, zoals soep, havermout en crackers omdat ik merk dat mijn lichaam nog moet bijkomen. Kortom: ik eet geen voeding met harde/scherpe randjes die mogelijk een scheurtje zouden kunnen veroorzaken.
Is dit mogelijk kwalijk? Wat is het beste om te doen? Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Zie bijlages.
Veel dank alvast!