Ik heb een afg elope zaterdag een kleurloze ontlasting gehad de volgende dag was alles normaal.
Nu ben ik verkouden geworden vorige week maandag en eind vorige week begon ik te hoesten niet vaak maar soms wel zo hevig dat ik pijn had in mijn midden rif ik dus hoestdrank gehaald voor vastzittende kriebel hoest in de bijsluiter stond 3 tot 5 keer per dag 15 militer de drogist zij dus ook 3 maatschepjes per keer.
Ik deed dit maar de volgende dag kwam er bloed uit mijn anus en ik poepte niet ik ben dus direkt opgehouden met het gebruik van de hoest siroop genaamt stodal. De volgende dag had ik weer een cremekleurige ontlasting en met bloed en erg zacht.
De dag erna was het wat beter het was donkerder maar wel met bloed ook voelde ik toen een wondje net boven mijn anus wat pijn deed als de ontlasting er langskwam.
de ontlasting werdt weer dikker en donkerder van kleur echter nu sinds net is het weer cremeklerig!
Kan iemand mij vertellen wat dit is? Ik ben ook ongesteld trouwens mocht dit ook van inlvoed kunnen zijn??
Mijn huisarts is vandaag gesloten
groet
een bezorgde jongevrouw.