Sinds vannacht heb ik een soort trillend gevoel in mijn buik, net onder ribben aan de linkerkant. Het lijkt een beetje op zo'n trillend ooglid. Mijn eerste gedachte was dan ook een overspannen spier. Het is niet continu aanwezig, komt in vlagen en het is ook niet mijn hartslag.Ik heb verder geen pijn. Ik lees online echter ook over een aneurysma en nu maak ik me daar zorgen over. Iemand enig idee?
Dat heeft met een aneurysma niets te maken. Het zal toch een spiertje of een zenuw zijn. Als je er ongerust over bent, moet je ermee naar de huisarts gaan
Ik heb hier ook last van sinds een paar dagen. Is het bij jou goedgekomen?
Ik heb hier ook al een week of 1,5 last van! Het lijkt inderdaad op een trillend ooglid. Ik heb het ook wel eens in mijn bovenbeen dus ik denk toch een spiertje
Ik heb dit ook en af en toe schiet er een kramp in. Pijnlijk. Wat kan dit zijn?
Een kramp in een spier zou het kunnen zijn
Ik sinds 1,5 hetzelfde.
Is iemand er al mee bij de huisarts geweest?
Ik herken dit ook, een kloppend, soms trillend gevoel links onder mijn rib. Het doet geen pijn. Als ik stevig met mijn hand op die plek duw, voel ik net alsof ik “de hik” daar heb. Het is niet mijn hartslag. Wat kan dat nu zijn?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ben er toevallig mee naar de dokter geweest, want ik heb hier ook sindskort laast van. Het was niks ernstigs, ze had het dus over een spier…
Ik heb al sinds een maand of 3 precies dezelfde klachten. Mijn huisarts heeft me verwezen naar de cardioloog omdat het zou kunnen wijzen op een aneurysma. Heb 2 weken geleden 24 uur met een Holterkastje gelopen. Nog geen uitslag, maar als het iets ernstigs was zouden ze al gebeld hebben. Net of er net links aan de onderkant van het borstbeen een vlinder of een kikker in mijn buik zit. Niet pijnlijk, wel hinderlijk. Lijkt idd op zo’n zenuwtrekje bij je oog, maar daln x 10
Ik heb dit dus ook soms weekje. Bij mij zit t aan de bovenkant van mij rib eingelijk net onder me borst. Ik dacht ook dat het mijn hartslag was. Maar voelt meer inderdaad als een trillend ooglid. Snap ook niet wat het kan zijn.
Spierspanning