Twee jaar geleden nissen operatie ondergaan. Milt geraakt en verwijderd. Vier weken in ziekenhuis gelegen. Kon geen eten meer doorslikken. Drie maand aan sonde voeding gezeten. Heb nu hele trage doorgang van slokdarm. Eten hoopt zich op. Heb methode ontwikkeld om vast zittend voedsel eruit te werken. Want overgeven kan je niet meer. Wat ik heel erg vind is dat als je misselijk bent en zou willen overgeven er niets uitkomt en vreselijk pijn doet. Maar goed heb niet meer het zuur.
hoi wens je veel beterschap en wil je ook vragen want ik heb over een paar weken een operatie dus vroeg ik me af ben je al van je problemen af of zijn die er nog het maakt me wel bang vandaar kun je wat laten weten vast bedankt en veel beter schap
Ik heb een nissen operatie gehad waarbij alles mis gegaan is wat maar mis kon gaan.Vlak na de operatie alles prima kreeg een controle scan waarbij bleek dat er een lekkage was.Dus terug opereren na 3 dagen thuis gekomen kon niet eten alleen vloeibaar . Als dan na 10 dagen de draadjes eruit mochten scheurde de wondjes open dus die moesten terug dicht genaaid worden. 3 operatie s in 10 dagen dat is niet niks . Door overmaat van ramp kreeg ik dan ook nog littekenweefsel aan de binnen kant van de slokdarm waardoor ik gedilateerd moest worden.Nu 10 jaar later is er terug een breuk en veel last heb terug een afspraak voor geopereerd te worden maar deze keer ben ik wel bang .
Heb juist een nissen operatie ondergaan in uza antwerpen.ben nu 3 dagen thuis en moet nu 2 weken vloeibare voeding eten.heb nog veel pijn doch geen zuur meer en neem geen medikamenten meer.ik hoop dat alles goed blijft gaan,maar eten zal anders zijn ,goed kauwen en kleine beetjes eten en niet overdrijven.
Ben 11 jaar geleden geopereerd heb nu weer moeite met slikken en een brandende pijn op de borst. Meer mensen dit?
Dat is een vraag voor de chirurg
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies