Iemand enig idee wat dit is in mij anus?
Ik maak me erg druk dat het ernstig is
Hoop dat julie me kunnen helpen
Dat lijken aambeien. Ga ermee naar de huisarts
Zou het niet iets ernstigs kunnen zijn?
Het doet ook geen pijn of jeuk
Heb morgen een CT-scan vanwege bloed plassen zie je hier ook deze bulten op??
Erg bedankt voor de reactie
Ik denk niet dat het iets ernstigs is. Of ze te zien zijn weet ik niet.
Dankjewel John, je bent een held.
Nog laatste vraag:
Ze komen volgensmij alleen naar buiten als ik op de WC zit, is dit normaal?
En
Ik kan bijna niet meer poepen nu, kan dit kwaad??
Dat is dus een typisch verschijnsel bij aambeien die deels inwendig zijn. Je moet daarmee wel naar de dokter!
Dankje John,
Ik ben naar de HA geweest vanmiddag maar hij keek alleen 2 seconden even snel en dacht aan beginnende aambeien
Nu heb ik spul voor een darmspoelimg, maar ben bang dat het poep er na het innemen van de zetpil niet uit kan komen door de aambeien en het dus verstopt raakt
Heb ook op een of andere manierhet gevoel dat het iets anders is door gebrek aan pijn, jeuk etc en wel veel klachten op andere plekken in het lichaam
Het zullen toch aambeien zijn . En de middelen gewoon nemen anders kan het onderzoek niet gedaan worden
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Oke ik moet morgen tot 15:00 werken en zal daarna de middelen innemen, hopelijk heb ik de dag erna op werk geen drang meer om te poepen dan, maar we zullen zien
hopelijk komt het er gewoon uit en raakt het niet verstopt
je mag trots zijn op jezelf John je maakt veel mensen een stuk geruster!!
Sorry ik had nog een laatste vraag,
is dit een heftige vorm van een aambei of een normale/lichte?
๐
Het kan zeker nog veel erger hoor.
Kees, ik heb hetzelfde als u. Wat was het uiteindelijk en is het uiteindelijk weggegaan?