Hallo,
Ik ben bezig met een kuur ivm de helicobacter. Eerste week is klaar maar ik heb nu sinds zo een 5 dagen witte stukjes in mn ontlasting. Ik heb de huisarts gevraagd maar die vraagt mij of het wormen zijn. Daar lijkt het niet op. Het zijn echt witte harde stukjes. Enig idee?
Ik plaats even fotos van verschillende keren. Ik blijf ook diarree houden helaas.
Het lijken in ieder geval geen wormen. Eerder pitjes of stukjes nootjes
ondertussen al weer tweede keer van helicobacter, nieuwe kuur vna 6-7 weken. en na 2 weken weer zelfde symptoom. ik heb nu weer hetzelfde fenomeen. witte stukjes in mn ontlasting.. Ik ga nu bellen voor een onderzoek want het lijkt me echt geen toeval meer.
Ik heb dus deze post geplaatst paar maanden terug. ik dacht dat mijn buikpijn weg was maar helaas weer terug gekomen, bleek helicobacter toch nog te zijn. Dus nu weer kuurtje gedaan , 2 weken 7 pillen per dag, ik ben nu 3de week bezig en heb dus nu weer vna die witte stukjes verspreid over mn ontlasting. Dus ik denk dat er echt in mn maag of darmen niet goed zit. Dus toevallig kwam ik deze post nog tegen en het is gwn precies het zelfde.
Hoi je hebt het in 2021 geplaatst maar ik vroeg me af is dit nu over of heb je het nog steeds Ik heb vorig jaar ook een coloscopie onder narcose gehad voor mijn buikpijn en nou heb ik dus weer last van mijn buik en nou heb ik dus weer bij de huisartsen potje moet halen voor onderzoek omdat ik dus weer al 2 weken ziek ben vorige keer hebben we gekeken of ik ibd had omdat ik ook veel naar toilet moet en veel pijn heb en het is nog niet over Nou ik hoor het wel hoe het bij jou is gegaan
Ik heb ook last van een soort gelijk probleem, al voor een hele lange tijd vettige ontlasting. Bijna elke ochtend licht buikpijn en vaak diarree. Maar verder geen heftige buikkrampen of iets. Snap niet wat de aanleiding is, kan dit komen door te veel zoutig eten, of heeft het te maken met vettig eten? Weinig water drinken? Of gewoon een bacterie?
@Stella
Alle opties zijn mogelijk......
En via een forum is helaas niet vast te stellen welke het bij jou is.
Vraag je huisarts een ontlastingonderzoek te doen, dat levert meer informatie op
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heb voor 24 Jaar ook de Helicobactery gehad toen was ik erg ziek voelde me beroerd en verloor behoorlijk gewicht;nu het zelfde gevoel weer erg beroerd slecht slapen eten staat me tegen vol gevoel.ontlasting zitten allemaal witte pitjes en witte stukjes,ontlasting wordt onderzocht volgende week bericht, misschien weer de Helicobactery,toen ook een zware antibiotica kuur gehad ,Toen na een poos voelde ik me goed,Nu weer het zelfde nare gevoel, hoop dat ze me kunnen helpen.
Bij mij weer de helicobactery,ook de witte stukjes in de ontlasting, antibioticakuur achter de rug voel me nog steeds beroerd, moet nog 30 dagen aan de maagzuurremmers, nog steeds geen verbetering, ben 76 Jaar, voor 24 jaar geleden ook de helicobactery toen heeft de kuur mij wel geholpen, nu nog geen verbetering.