Beste Forumlezers
Bij mij is via bloedonderzoek in het ziekenhuis de Auto immuun versie van Gastritis ontdekt.
Hierdoor heb ik waarschijnlijk meerder klachten.
Afgelopen week hebben ze mij bloed geprikt voor Zink wat waarschijnlijk te maken zou kunnen hebben met een vieze smaak in de mond die ik heb,daarover krijg ik begin januari telefonisch uitslag van.
Hier onder staan de klachten die ik heb,zijn er misschien meerdere mensen die de klachten herkennen of die zelf ook de Auto immuun versie van Gastritis hebben?.
De klachten die ik heb zijn:
Vieze smaak in de mond wat een bloedsmaak of zure smaak kan zijn dat is niet helemaal duidelijk.
Trillende spieren of zenuwen in de binnenkant van de wang of bij het oor dat is ook niet helemaal duidelijk waar dat weg komt maar het trilt wel ergens aan de binnenkant.
Openmondademhaling
Borrelende darmen
Rare geluiden in de maag het hoort net als of er een luchtbel stuk gaat maar het klinkt ook als of er een scheet wordt gelaten maar dan in de maag zo’n soort geluid is het ongeveer.
Soms trekkende pijn in de keel of hals dat kreeg ik toen ik moest bukken.
Soms rare kriebel achter in de keel waardoor ik dan opeens tranen in de ogen krijg.
Misselijkheid maar ik hoef niet overgeven.
Maagklachten op meerdere plekken vooral rechts onder de borst en dan wat meer naar de zij.
Deze klachten zijn echt serieus en alvast bedankt voor de reacties.
Pascal