Dat zou door een aambei veroorzaakt kunnen worden... Als je er last van blijft houden, ga dan even naar de huisarts
hoi hetzelfde gehad met mijn moeder,we zijn 3jr, bezig geweest en nog.
het beste resultaat heeft ze gehad met met het dichtbranden van klustervaatjes in de dunnedarm,dat hebben ze in het v.u. gedaan.
veel succes
Beste ik ben een jonge van 27 jaar ik krijg zoo heel soms bloed verlies heb dat vroeger ook gehad 1x maar nu heb dat soms als ik naar groote wc gaat kunnen julie mij helpen mvg
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klacht naar de huisarts
Sporen slijmerig bloed op mijn ontlasting , ontlasting onderzoek gehad geen infecties of parasieten enkel valprotectine iets verhoogd 58
Bloedwaarden ook goed
Ziet dit er verontrustend uit?
Ben je bekend met PDS?
Nee
ik weet wel dat ik galstenen heb en ik ging juist op mijn ontlasting letten omdat er vaak gelig slijm -zie foto op mijn Wc papier zat ( nu kwam ik via Google op galsappen) en in de pot daarbij moest ik frequenter en tot nu toe heb ik 3 maal slijmerig bloed ontdekt maar vaak juist als het gelige weg is.
nu lijkt mijn ontlasting weer oké maar las ik wat over potlood vorm en dacht Ohnee wat is dat nu weer
cpr in bloed is trouwens goed enkel in mijn ontlasting iets boven de waarde
Dzn zou ik me daar toch geen zorgen over maken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Bedoelt u over het slijmerige bloed ?
een scopie wel aan te raden of zijn er nog andere test mogelijkheden alvorens de mallemolen in te gaan met nare onderzoeken ?
Over het slijn en de waarde van calprotectine. Ik zie ook niet meteen een en om daat een coloscopie voor te laten doen