Ik heb exact dezelfde klachten nu al 2 jaar lang. Het zijn periodes dat ik normale ontlasting heb en uit het niks krijg ik weer een periode met deze vorm van verstopping. Dokter denkt steeds dat ik het heb over normale obstipatie en lijkt niet raar op te kijken als ik vertel dat ik geen aandrang meer heb, slijm en bloed bij ontlasting, en bijna geen stoelgang. Ook mdl arts zei: ik kan niks voor je betekenen. Vandaag is het 3 maanden dat ik voor het laatst normale ontlasting heb gehad. Het beinvloed alle facetten van mijn leven. Momenteel kan ik niks meer eten en heb ik als gevolg bijna geen energie meer.
Er kan bijna geen ontlasting langs. Ik gebruik 4 tot 6 zakjes Magronol per dag. Indien er dagen lang niks is gebeurd gebruik ik een colex klysma.
Alles al geprobeerd: Resolor, Bisacodyl, x Praep en nog wel meer. En alle natuurlijke laxentia ook. Ook leef ik gezond en beweeg ik veel.
Ik blijf het bizar vinden dat gezien mijn leeftijd (30) en diagnose ADHD er wordt gewezen naar stress. Alsof geen enkele arts wilt luisteren. Dat terwijl ik erg weinig ervaringen vind van mensen met dezelfde klachten.
Heeft iemand tips?
Originele poster, mocht je dit zien bij toeval, hoe is het bij jou afgelopen?