huisarts neemt mij niet serieus. ze denkt dat ik alleen bang ben van darm kanker, maar dat is niet helemaal waar. Ik kan alleen niet anders bedenken wat de aanleiding is dat het zo geblokkeerd is en niets voel voor aandrang van ontlasting, daarom dacht ik aan een tumor. Ik kan niet zo door met mijn klachten. Omdat mijn buik vol zit kon ik net geen avond eten op eten. Ik wacht op het moment dat ik weer kan ontlasten. Geen enkel signaal en met een signaal zal ik niet opluchten wederom. Ik ben gisteren verwezen naar mdl arts, die hebben pas plek eind januari.
mijn doel is om zsm van dit probleem af te komen, leven is momenteel echt zuur geworden. Genieten kan ik niet, eetlust en eten kan ik niet. Ben nu al 3 kilo afgevallen waar gaat dit heen. over 2 weken krijg ik een zoontje en zelfs hiervan kan ik niet genieten.
Ik snap niet wat ik mee maak en huisarts kan verder ook niets voor me betekenen. Heeft u voor mij een anders advies? tot eind januari kan dit toch niet zo doorgaan zonder een hulpmiddel.
graag wil ik ook aangeven dat ik 3 jaar geleden darm onderzoek had. Hieruit was niet ernstigs gevonden wel 2 poliepen die ze hebben verwijderd. is zo een onderzoek van 3 jaar terug een garantie dat het nu ook geen ernstig geval zou zijn? ik had destijds darmonderdoek vanwege chronische darree maar wel verder met regelmaat en staandaard goed kunnen legen.