Ik kreeg pijn in mijn borst en midden in mijn rug. Ik voel alsof de boer vasthoud in mijn borst en rug. Soms moet ik iemand voor me op mijn rug te stoten zodat de lucht uit kan komen. Het is pijnlijk gevoel. en ook voel ik een rare gevoel in mijn keel door deze aandoening. Kan iemand mij helpen met antwoord hierop of weet iemand van dit?
Zou het niet verstandig zijn om daarmee naar de dokter te gaan? Die kan wat dingen onderzoeken
Hey,
Ook ik heb last van continu boeren heel de dag door. Wordt erg misselijk als ik dit niet doe. Vaak zijn het droge lucht boertjes maar merk soms dat bij het boeren wel dat de smaak van eten of het zuur meekomt, maar dit doet geen pijn en merk hier verder niks van. Soms een zwaar gevoel in de maag en slokdarm alsof het niet zakt. Verder wel veel ongemakkelijke slokdarm en maagborrelingen (harde geluiden)
Heb 3 maanden geleden een maagonderzoek gehad waar niks uitkwam. Twijfel nu toch een beetje of ze niks over het hoofd hebben gezien. Loop nu al een jaar met deze klachten zonder enige verbetering te merken. Hoop dat iemand dit herkent. Gr
Ook ik heb hier al een hele tijd last van en ook last van mijn linker kant van mijn buik onder mijn borst. Ben er al eens voor naar de huisarts geweest, maar heb nog geen maag onderzoek gehad. Denk toch dat ik maar weer terugga
John een aantal pagina’s terug heb je het over een hyperventilatietest. Die link werkt niet, is van jaren terug, maar ik vroeg me af of er een andere link is ?
Denk niet dat mijn klachten hierdoor komen maar wilde de test toch uitproberen , de drang om te willen weten wat ik heb is sterk
Tevens merk ik dat drinken soms terugkomt in mijn mond maar zonder de zure smaak. Kan dit normale refluxklachten zijn of is hier Evt meer aan de hand ?
Helaas is de test op dit moment niet beschikbaar. Daar wordt aan gewerkt. Excuus voor het ongemak
heb wel een alternatief
https://ademlab.nl/hyperventilatie-test/
ja dat kan
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik kreeg hier voor het eerst laat van toen ik 12 jaar oud was. Ik moest veel boeren, opgeblazen buik, brok in de keel en daardoor paniek. Dat hev ik bijna 1 jaar gehad. Toen leek het op de acgtergrond dus bijna weg jaren lang. Sinds dit jaar (28 jaar) heb ik voornamelijk weer last van die winderigheid, boeren, maag vol gas die drukt tegen de middenrif en dat geeft ook een drukken gevoel op de borst en daar kan het hart ook op reageren overigens. Dat heb ik dus ook. Ik boer om die opgeblazen maag minder opgeblazen te hebben. Ik dacht aan de volgende dingen:
1. Chronische hyperventilatie/ stress
2. Bacteriele overgroei in de dunne darm
3. Prikkelbare darmsyndroom
4. SIBO
5. Intolerantie
6. Je kunt ook veel gaan boeren als je een galsteen hebt had ik gelezen.
Vooral geen cafeïne rijke drankjes drinken. Ook geen chocolade eten ook geen zwarte thee drinken