Hallo iedereen.
Mijn gal is weg genomen op mijn 14 jaar. bijzonder vroeg... 2 aanvallen gehad en die pijn is indd ondragelijk. Momenteel ben ik 19 jaar.
Vandaag ben ik ook enorm aan het afzien. Nu probeer ik nieuwe medicatie voor het op te lossen, norgitan maar dat helpt ook niet echt.
elke keer heb ik het gevoel dat alles goed gaat, tot plots ik enorme pijn krijg in mijn buik. alles rondom u wordt echt ondraaglijk, je staat niet zuiver op u voeten. Elke keer een braakgevoel, enorm misselijk,... Dan is er nog 1 oplossing. Gewoon naar het toilet gaan. Daar zit ik dan minstens 20 min, tot alles er uit is. dan kan ik gewoon weer verder.
Sorry voor mss de vieze woorden maar ik ga het proberen beschrijven zodat de mensen en mss ook herkennen. (voor de iets gevoelige lezers, knijp een oogje toe) . In het begin is de susbtantie steeds goed, vrij hard. alles lijkt ok. Maar ik ben wel steeds aan het sterven op toilet van de pijn. Tot eindelijk er wat slappe diarree uitkomt. Het is gelijk deze diarree die de pijn veroorzaakt. doordat de diarree gelijk vanboven in mijn darmen zitten krijg ik enorme pijn. is die er dan eindelijk uit, kan ik gewoon weer verder. en lijkt er niets meer aan de hand te zijn. ik vind het gewoon echt vreemd en wil echt dat het stopt
Mijn ouders zeggen elke keer dat ik niet vettig mag eten, want daardoor krijg ik de pijn. Maar ja ik ben ook gewoon student dus eet ik gewoon af en toe iets mee. enorm frustrerend om elke keer te weten dat ik elk moment weer zo een aanval kan krijgen.
Nu heb ik er veel last van. ik ben ook radeloos op zoek naar een oplossing want zo kan het gewoon niet verder. Ik ga gewoon eens vragen aan mijn mama om eens naar het ziekenhuis te gaan en eens een goed onderzoek te doen. Hopelijk kom ik daar iets meer te weten hoe ik dit moet oplossen.
Mensen die ook hetzelfde hebben, laat het me weten ofzo. wat kan helpen idk. want ik vind het er persoonlijk echt wat over gaan. Niemand begrijpt echt wat het is wat ik meemaak en dat maakt het ook zo frustrerend.