Ik zag net een soort van draadje in mijn ontlasting. Heb momenteel wel last van aarsmaden (neem nu mijn 1e tabletje in). Is dit ook een worm of parasiet? Of wat kan het zijn? Het is erg dun en het voelt wel als droog gras (klinkt misschien beetje gek). Het is wel heel dun en ik kan het uit elkaar trekken. Is dit ernstig?
Nog een vraag, kunnen aarsmaden voor vermoeidheid zorgen?
Dat is toch iets wat je hebt gegeten....
Aarsmaden zorgen doorgaans niet voor vermoeidheid, tenzij je er heel erg lang mee rond hebt gelopen zonder er wat aan te doen
Nou dat kan wel kloppen. Ik had ooit een keer vergeten een 2e pilletje in te nemen en daar kwam ik net pas achter. Dat is al wel een tijdje geleden. Dus zou ik er nu na 2 pilletjes wel af zijn denk je?
Dat denk ik wel, als ook maar de andere maatregelen die in de bijsluiter staan worden genomen.
Goedeavond allemaal en suus
Ik had dus ook van zulke draaitje in onlasting dachten eerst aan wormen kuur voor gehad niet hielp daarna weer keur gehad
Toen coloscopie gehad wat blijkt nu zijn krijg medicatie voor dus geen wormen maar omsteking in dunnen darm.konden niks.vinden in bloed 2 keer test 2 test op ontlasting maar vond raar konstand draaitje had buikpijn diaree en verhooging mri niks te vinden radiologie ook niet niks konstand eindelijk wat gevonden met coloscopie onsteking krijg medicatie voor ben blij om sta onder controlen bij mdl arst!!! Moet binnen kort weer ontlasting in leveren en nog keer mri maar dan dunnen darm.om kijken waar onsteling vandaan komt !!
Dus geen.jeuk van aambeien, en ook geen wormen als zo erf op leek touwtjes en ontlasting ook zelfde als op.meerde foto's van mensen en dus ook geen pds !!!
Er hoe eigen dokter konstand maar gokken en nu na 3 maanden veder en coloscopie eindelijk.meer weten wat is 3 maanden met diaree gelopen , niet eten , over geven, koorst ,ziekenhuis in uit ,dokter in uit , bijna niks huis kunnen doen van pijn , praat groep geweest ze dachten in hoofd zat klachten ben blij eigen gevoel ben gaan.luister en van anderen mensen van dit tog niet goed , konstand dokter bellen van pijn elke dag ,
Lang verhaal.ben nog niet helmaal maar onderweg
Waar komt onsteking dan vandaan tog mescheen wel bacterien??of niet hun zijden aan begin geen wormen had maar later weer wel toen weer niet na ontlasting testen 2 keer gedaan
Vind het raadsel ba laxendrinken van apoteek voor dat coloscopie lijk allemal beter te gaan geen last van buik meer geen pijn geen koorst meer niet meer over geven paar dagen later
Kwam.alles weer terug toen tog maar keur gedaan voor wormen omdat dokter zij baad niet schaad ook niet de keur hielp niet ja jeuk werd minder en buik pijn daarna weer alles terug ben nog niet helemaal.maar gaan door
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Goedeavond
Heb nu medicatie voor ziekte van chroon 3 tableten in.ochtend tot 8 weeken lang na mri hoor meer hoe wat of echt heb denken aan chronische onsteking nouw lekker dan geen wormen geen bacterien heb wel gehad nu met colsopie biopse genomen niks te zien op kweek gezet maat onsteking wist niet dat daar ook slierten van kon krijgen
Kan iemand .mij helpen
Je kunt beter je vragen opschrijven en aan je arts stellen.
(Of bijvoorbeeld mailen)
Je bent nu onder behandeling bij een arts, die is een dossier aan het maken met alle dingen die er gedaan zijn, onderzocht zijn en welke medicatie je krijgt en wat daar het effect van is.
Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik heb die kennis en informatie niet, en andere mensen op dit forum ook niet.
Wij zouden daardoor antwoorden kunnen geven die niet kloppen met wat jou arts denkt of zegt, wat voor jou nog meer onrust geeft.
Stel daarom vragen over je behandeling beter aan je behandelend arts.
En waarschijnlijk kan die ze op dit moment ook nog niet beantwoorden, omdat er nog onderzoeken gedaan moeten worden en het effect van de medicatie afgewacht moet worden.