hallo,
ik vroeg me af: werkt de parasietenkuur van hilda clark? op internet zag ik hier een artikel over waarbij gebruik werd gemaakt van 3 natuurlijk producten: zwarte walnootschil, kruidnagel en alsemkruid.
ik heb zelf al 2 kuren gehad zonder (veel) succes, eerst flagyl, (metronidazol in drank vorm) en daarna een kuur met oregano olie beide werkten niet maar bij de laatste verdwenen de klachten deels een tijdje waarna ze weer terug kwamen
heeft er iemand ervaring met deze kuur? en werkt deze en hoelang heb je het gebruikt?
graag antwoord aub ben een beetje wanhopig aan het worden
bedankt!
Mebendazol is het eerste keuze middel bij darmparasieten/aarsmaden.
Van welke parasieten heb je last? Als het aarsmaden zijn, zul je vooral moeten opsporen waar ze vandaan komen. De bron opsporen dus. Anders loop je het risico telkens weer een nieuwe besmetting op te lopen.
Over de andere kuur kan ik niks zeggen. Er is geen wetenschappelijk onderzoek dat aantoont of het werkzaam is.
Oh oke dat ben ik er vergeten bij te zetten, ik heb twee darmparasieten blastocystis hominis en giardi lamblia.
Deze heb ik vermoedelijk opgelopen door het drinken van besmet water een paar jaar geleden maar ik heb nu dus nog steeds klachten vandaar dat ik het vroeg. Ik heb geen idee wat ik na deze 2 kuren nog moet doen om er vanaf te komen.
Ik denk dat je er goed aan doet om een verwijzing te vragen voor de MDL-arts.
In mijn ervaring werkt de kuur. Ik was ook sceptisch. Ben goed beroerd geweest in week 1 van de ontgiftingsverschijnselen (de parasieten gaan dood en dat komt in je bloedbaan, no fun) en ik voelde me stukken beter erna. Meer energie, minder eten en niet meteen afvallen. ben nu bezig met m9jn 2e kuur en doe 2x per jaar een kuur want ik heb huisdieren.
Heb een parasieten kuur van de. Clark gedaan, is nu 1 week geleden en krijg nu terug klachten van misselijkheid en rommelende darmen. Kunnen dit nog bijwerkingen zijn van de kuur. Ik voelde mij prima na de kuur, maar nu gaat het precies weer de verkeerde kant uit