Hallo
Vanaf 3 nov hb ik last van een gevoel warvr ik niet wist wat dat was(borstpijn, rugpijn,)( soms stekingen op me borstkas maar die verdwenen na een paar dagn totaal)
Ik bn 1 week drna nr de hA geweest en die onderzocht me andemhaling hartkloppingen enz en hij keek nr me en zei nou je bn schoon maar alleen kamp j me hyperventilatie
Hij gaf me toen geen Medicijnen mee naar huis maar wel ademhalingsoef.
2/3Wekn daarna had ik last van veel lucht op in da maag en darmen
Ben toen weer naar de huisarts geweest hij onderZocht me weer zijn antwoordt was "Hb j stress , want ik hoor niets slecht aan je"
Ik weet wel dat ik soms stress maar ik wist nooit dat het een invloed zou hbbn op me ademhaling enz
Hij gaf me maag medicijnen (k had ook rugpijn en hij gaf me daarvoor ook een zalf en medicijnen)
Het bleekt heel goed te helpn nadat ik 2 dagen achtermekaar zeker 2/5 uren lang hb gesport(Basketballen waarbij ik ook hb gesprongen en ben gevalln enz..) want hij zei sport is goed dus ik denk ik ga sporten
Nu zit ik weet met een lichte borstpijn(Soms stekingn) en een lichte rugpijn een soort druk op me maag
Wie kan me een goed advies gevn want ik denk niet dat ik weer naar de huisa. Ga met dezelfde klachten?