Hoi, mijn zoontje nu bijna 5 is altijd ziek. Na een zware bevalling met zuignap is hij geboren met een hersenschudding .eerste 3 maanden huilde hoj 20 uur per dag. Toen hij 5 maanden oud was kreeg hij de ziekte van Kawasaki. Is hiervoor opgenomen en behandeld. Daarna kreeg hij aanvallen van eczeem. En toen hij net 1 was kwamen de koortsstuipen. Vervolgens is hij vaak verkouden. Toen hij 2 werd nog steeds last van koortsstuipen en obstipatie kwam erbij. Vele clismas gehad in het ziekenhuis en thuis. Ook kreeg hij toen last van netelroos aanvallen. En werd hij astmatisch en kreeg een puffer.Vervolgens is er dus altijd wel wat. Nu is hij altijd verkouden en heeft hij het volg gehad het afgelopen half jaar: netelroosaanvallen, vocht achter zijn longen , 2 x lingontsteking , nieuwe puffer erbij voor astma , kinkhoest waterpokken . Er hoeft maar iets te heersen of hoj is ziek. Hij mist erg veel van school doordat hij zo veel ziek is . Om
De 2 weken zitten we bij de huisarts ,huisartsenpost of ziekenhuis. De huisarts zegt dat hij de pech heeft dat ie altijd ziek is maar ik ben ten einde raad . Dit kan toch nooit Gied zijn ? Het slapen snachts is al jaren een drama want blijkt nu volgens de GGD dat hij nachtelijke paniek en angstaanvallen heeft en dan nog het geit dat ie benauwd is en vaak ziek iis . Ik ben bang dat dit door zijn slechte start komt met de ziekte van Kawasaki . Heeft iemand hier ervaringen mee ? Mvg Diana