was vergeten dat het al woensdag was
weet je al wnneer je de uitslag van de bloedtesten krijg, of moet je daarop 3 mnd wachten?
groetjes laura
de uitslag van de bloedtest word ik over gebeld weet niet precies wanneer. dom eigenlijk dat ik dat niet heb gevraagt
hey
morgen is het al weer maandag vind het allemaal wel weer spannend
ik hou je graag op de hoogte over hoe het is gegaan, maar het zal wel even duren voordat ik antwoord geef. wij zijn overgestapt van internet en telefonie en dat gebeurt de 20ste alleen hebben ze ons nu al afgesloten dus zit tot die tijd zonder internet heel vervelend allemaal zit nu bij mijn schoonmoeder in huis achter de pc, zo gauw het mij lukt laat ik je alles weten.
ben gisteren avond nog bij de hpost geweest met thomas hij zat onder de paarse stipjes en vertrouwde het niet. eenmaal daar werd er gezecht dat het bloeduitstorting was ik schrok me weesloos ik dacht hoe komt hij daar dan aan toen vroeg de dokter of hij veel druk is geweest en veel heeft gehuild want dat moest daar van komen, gelukkig kon het geen kwaad dus gingen we met een opgelucht gevoel weer naar huis, toch vond ik het raar omdat hij het nooit eerder had.
hoe is het daar?
groetjes kelly
ik hoop dat alles goed is gegaan, en dat hij niet meer ziek is. Laat het maar weten. En zijn paarse stippen weg?
groetjes laura
hey
de operatie is goed gegaan hij heeft nu alleen nog last met drinken als hij net wakker is,
die paarse stipjes waren wel echt bloeduitstorting naar de operatie toen hij wakker werd werd het alleen maar erger van al het schreeuwen maar het neemt nu wel weer af.
werd deze week nog gebeld door het ziekenhuis met de mededeling dat thomas nog een keer bloed moest prikken omdat de waarden een beetje vreemd waren meer wouden ze er niet over zeggen dus dat moeten we nog doen ik denk woensdag eerst maar eens even bij komen van het amandelen knippen.
hou je op de hoogte
groetjes kelly
Ooh, van dat nieuws over de bloedwaarden wordt je alleen nog maar meer ongerust. Laat maar weten of je nog wat gehoord hebt. Voor mij is het afwachten op 27&31 oktober. Groetjes laura
hey
vandaag weer op het ziekenhuis geweest bloedprikken met thomas was weer heel zielig, nu maar hopen dat het goed is.
verder is hij helemaal opgeknapt geen last meer van de keel komen nu alleen twee tandjes door dus daar heeft hij nog wel even last van.
hoe is het daar verder? hier zijn de eersten al weer lekker verkouden.
groetjes kelly
hey,
hoe is het gegaan vandaag??
hopelijk weet jij ook al wat meer laat het maar weten
groetjes kelly
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Niet echt goed.
Een scan wordt niet gedaan, omdat er volgens de neuroloog geen hersenbeschadiging is. De hele ontwikkelingsachterstand komt door de lage iq en kan niet echt veranderd worden. Praten doet hij goed, maar hij is angstig en kan de situatie niet inschatten waardoor hij impulsief en druk is. Dingen zullen hem aangeleerd moeten worden, een basisschoolkind is het niet. Zelfstandig wonen als hij ouder is dan 18 zal volgens hem onder begeleiding zijn en werken zal moeilijk zijn. Een bloedtest bij christopher kan uitwijzen of het bij een 2e kind ook zo zal zijn. Heb naar de revalidatiearts gemaild en haar mening gevraagd.
Toekomstbeeld is onzeker, dat is het vervelende eraan. Het is waarschijnlijk geen adhd volgens hem. Beetje depri
he bah wat een vervelende uitslag, had je wat anders verwacht?
gaan ze nog meer testen bij hem?
hier nog niks veranderd wacht nog steeds in spanning die uitslag af.
morgen ga ik thomas inschrijven bij logopedie heb geen verwijzing meer nodig.
groetjes kelly
ps de 31 ste had je ook nog een afspraak toch? wat gaan ze dan doen?
Dit was het medisch gedeelte, een psychiatrisch onderzoek is het andere. Maandag de 31e komen er mensen van een orthopsychiatrisch centrum op groepsbezoek in zijn klas op het MKD, alleen voor hem. We willen kijken of we met medicijnen zijn concentratie kunnen verbeteren en dan nog een iq test daarna mocht hij meds krijgen. De iq zal niet veel hoger zijn, maar is belangrijk voor zijn schoolkeuze. Morgen wordt ik teruggebeld door de revalidatiearts en ik ga het morgen of in ieder geval maandag met het MKD bespreken. Wat betreft de uitslag van vandaag, deze neuroloog was heel aardig en heeft er veel verstand van. Ik heb het al een paar keer met verschillende mensen (experts) gevraagd over zijn toekomst, en ze konden of wilden geen eerlijk antwoord geven. Hij is de eerste die zei dat het moeilijk vior hem zou worden qua werk en zelfstandig wonen, en dat het een stap in de giede richting is als hij uberhaupt zelf de trein op en neer zou nemen (zonder verdwaald) mocht hij daar oud genoeg voor zijn. Het klinkt hard om te horen, echt waar. Maar ik heb daar tenminste wat aan en kan me in de mogelijkheden verdiepen. Hij blijft echt veel bijleren hoor, is een kwestie van blijven herhalen. Maar de achterstand zal hij niet meer in halen. Het rare is dat we er niet eerder aan gedacht hebben, MKD en revalidatie ook niet, wegens de verschillende iq uitslagen. Na het gesprek maandag hebben we meer duidelijkheid, maar we moeten ons er bij neer leggen. Het is goed.
Hoi,alles goed? Tijdens het groepsbezoek maandag geen veranderingen. Ze gaan hem niet verder onderzoeken en te jong voor medicijnen. Het was een goed gesprek, maar het komt er op neer dat we nog niet echt weten wat er aan de hand is, en welk vervolgonderwijs het beste is. We gaan in december of in januari een andere iq test laten doen. Daar kunnen andere dingen uitkomen. In ieder geval wil ik een paar dingen laten doen. Zowiezo de bloedtest, niet perse voor een 2e kind, maar op die manier kunnen we een oorzaak achterhalen. Er veranderd niks.
De volgende is een bezoek aan een speciale poli in het jkz voor kids met een onbegrepen ontwikkelingsachterstand. Kijken wat daar uitkomt.
Heb je al wat gehoord?
Groetjes laura
hey
wel vervelend aan de ene kant dus nog geen antwoorden en een oorzaak ik hoop dat het ooit een keer achterhaald word voor jullie maar je hebt nog een lange weg te gaan.
hier nog geen uitslag bekend kinderarts is met vakantie, ik zou de uitslag van een andere te horen krijgen maar duurt wel erg lang zo, ik denk dat ze wel wat gevonden hebben in zijn bloed dan is het aan de eigen kinderarts om het te vertellen he.
eergisteren een dag ziekenhuis gehad met mijn dochter die kon op eens niet meer lopen moest bloed prikken en heeft een echo van haar heup gehad, op de echo was bij haar linker heup een vochtophoping te zien van circa 5 cm. dus een ontsteking ze moet nu 10 dagen liggen en hopen dat het volgende week weg is. vanmorgen de bloeduitslag gekregen daar was uit gekomen dat ze een ontsteking had maar er was ook een virus gevonden dus dubbel op. had er zelf nog nooit van gehoord maar ze heeft dus de griep in de heup met ontsteking, nu maar hopen dat het been niet dikker word en of rood gepaard met koorts dan zou het in het bot moeten zitten.
en dan is ze zaterdag ook nog jarig word ze 4 vind het zo zielig.
zo gauw ik wat hoor over thomas laat ik het weten.
groetjes kelly
ZO WEER EEN HEEL VERHAAL!!
hey
hier goed nieuws heb vanmorgen zelf maar even gebeld met het ziekenhuis, en thomas zijn bloeduitslagen waren goed dus hij heeft geen spieraandoening, ik ben zo blij. bij logopedie is hij ook geweest en mag terug komen, nu maar hopen dat hij met sprongen voor uit gaat maar ik ga er weer met goede moed tegen aan.
in januarie moet hij weer terug naar de kinderarts dus ben benieuwd of hij in die tijd nog vooruitgang boekt, in ieder geval verliest hij nog steeds te veel zijn evenwicht dus he blijft vallen en opstaan.
hou je op de hoogte
groetjes kelly