hey laura,
heel veel succes vandaag laat me weten hoe het is gegaan
groetjes kelly
Hoi, helaas zal het vandaag niet doorgaan, omdat hij ziek is. We moeten een nieuwe afspraak maken.
Groetjes Laura
ooo wat vervelend heeft hij een griepje?
Ik ben net gebeld door audiologishe centrum
de wachttijd was 8 tot 10 weken maar er was voor morgen vroeg een plekje vrij gekomen dus we hebben weer geluk gehad morgen ochtend moeten we daar om kwart voor 10 zijn.
dan krijgt hij een hoortest en een afspraak bij logopedie. vandaag word ik nog terug gebeld door de huisarts en dan hoor ik wanneer hij naar de kinderarts kan.
hopenlijk heb je gouw weer een nieuwe afspraak
het zit ook niet mee he...
beterschap
groetjes kelly
Hij zegt dat hij buikpijn heeft en hij moest overgeven. Maandag was hij ziek naar huis gegaan, dinsdag en woensdag was hij goed. Vanmorgen was het begonnen weer, en onderweg naar school moest hij overgeven. Echt jammer, en ik baal ontzettend.
Goed dat je zo snel kan komen bij AC, alleen niet schrikken, bij mijn zoontje deden ze gelijk een gehoortest en daarna pas voorstellen en praten. Dit was beter voor het kind, omdat er in het begin van het gesprek het kind meer aandacht heeft.
Ik hoor wel hoe het is groetjes Laura
hoi,
bedankt voor het waarschuwen zal wel los lopen morgen ben echt wel blij dat het zo snel kan.
heb vanmiddag contact gehad met de kinderarts en daar mag hij aan komende dinsdag al heen, dus mooi een beetje alles te gelijk.
ik laat het je morgen weten hoe het is gegaan.
groetjes kelly
ps. ik geloof het best dat je baalt zou ik ook doen echt vervelend heb je al een nieuwe afspraak kunnen maken?
Nee, nog geen nieuwe afspraak, dat moet het mkd me laten weten. Ze zouden hem vandaag observeren in de klas, maar als hij ziek is is hij rustig en dan gaan ze weer zeggen dat ze niks gaan doen. Ik baal er nog steeds van en ik kan er niks aan doen.
Succes morgen, en dan zal ik in een goede bui zijn. ๐
Groetjes Laura
hey
ben net terug van het ac en zijn gehoor was goed tot dus ver ze heeft niet alle testjes kunnen doen maar hij hoort dus prima, was ook wel mijn verwachting.
wel heeft ze mij geadviseerd thomas goed te laten onderzoeken ook kwa ontwikkeling algemeen en zijn spraak.
mocht het dinsdag tot niks uitlopen bij de kinderarts kon ik bellen naar het ac en daar een afspraak maken met verschillende artsen dus daar ben ik wel blij mee kunnen we in ieder geval nog ergens op terug vallen.
en over een half jaar krijgt hij dan weer een oortest.
groetjes kelly
hoe is het nu daar?
Het gaat goed hier. Hij heeft geen buikpijn meer, maar heb hem nog wel thuisgehouden. Maandag zal ik aan het MKD vragen of er al een nieuwe afspraak gemaakt is. Ik hoop dat het zo snel mogelijk is.
Was het bij jou ook gelijk de gehoortest? Waarom konden zeniet alle testjes doen? en hoe was het met de rest van de testjes die wel gedaan werden, waren die uitslagen goed? groetjes Laura
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
nee ze hebben niet gelijk de testjes gedaan eerst even een paar vragen door genomen en toen zijn we begonnen.
de ene oortest ging heel goed maar die andere kon niet worden uitgevoerd omdat je daar heel stil voor moet zijn en rustig moet blijven zitten dat kon thomas nog niet maar aan de hand van de 1ste test kon je al wel zien dat hij goed kan horen hij keek elke keer netjes naar de kant waar het geluid van daan kwam.
op de terugweg naar huis was hij lekker in slaap gevallen weer nieuwe indrukken op gedaan.
nu hopen dat de rest ook goed gaat.
groetjes kelly
Oh oke, blij dat het goed is gegaan. Is je dochter ook weer wat beter? Ik denk wel dat de kinderarts ernaar gaat kijken. Maar misschien alleen het lichamelijke gedeelte? Naar de kuiten en de rug? Wij zijn toen door het AC doorverwezen naar revalidatie centrum. Bij het AC hebben ze nog meer testjes gedaan, iq teste en kijken wat hij kon voor zijn leeftijd. Ben wel nieuwsgierig naar wat de arts zegt tegen jullie dinsdag.
Mijn nieuwe afspraak op het MKD staat op 31 oktober in de ochtend. Groetjes Laura
hey
nou thomas is geweest op het inloopspreekuur van de kinderarts die heeft hem gewogen en gemeten naar het hart geluiserd en oen moest hij nog een stukje lopen en thomas viel gelijk.
verder heeft hij alleen naar de verwijzing gekeken van de huisarts.
hij vond het een goed iedee om thomas verder te laten onderzoeken volgende week moeten we weer terug en dan krijgt hij een gecombineerd gesprek met kinderarts neuroloog en fysiotherapeut die afspraak staat op dinsdag.
donderdag moet thomas weer terug naar de kno arts antibutica werkt niet en hij krijgt koorts.
hoe is het daar nu?
groetjes kelly
Hoi,
Wat verveldend dat hij weer koorts heeft en dat hij terug moet, aan de ene kant hoop je dan niet op de operatie en aan de andere kant toch wel.
Ik benieuwd wat er volgende week uit het het gesprek komt, ben blij voor je dat dat zo snel gaat.
Hier niks nieuw, christopher is helemaal opgeknapt, en gaat weer naar school. voor mij is het nu afwachten op 27 oktober en 31 oktober.
groetjes Laura
hey
gisteren bij de kno arts geweest die heeft geadviseerd om dit dinsdag met de kinderarts te overleggen, als die instemt word hij binnen 2 weken geopereerd.
vandaag maar weer eens lekker van het weer genieten.
groetjes kelly
Hoi, internet deed een beetje vervelend. Hier niks nieuws, moet echt afwachten op 27 en 31 oktober.
Heel veel succes vandaag bij de kinderarts, hoop dat er iets uitkomt. Laat het weten aub.
Groetjes Laura
hey
gisteren geweest bij de kinderarts hebben ze hem grondig onderzocht onderandere bloed laten prikken.
dat is nu afwachten en dan moet ik over 3 maand weer terug met hem.
verder hebben ze beslist dat de keelamandelen er uit moeten dat gebeurd as maandag al dus dat schiet hier allemaal lekker op.
groetjes kelly
ps ze maakten zich niet heel ongerust de kinderartsen dus hoop natuurlijk dat ze gelijk hebben en dat het dan vanzelf goed komt. het bloed prikken is toch om even uit te sluiten of hij geen spieraandoening heeft of een stofwisselings ziekte.