Goededag,
Ik ben intussen al bijna 7 weken ziek. Het begon met flink hoesten, dit is nu intussen eindelijk wat minder aan het worden. Vaak alleen bij veel praten nog of als ik in de ochtend wakker word (dan voel ik me benauwd tot ik al het slijm los hoest). Helaas nu al 3 weken mijn holtes vol zitten, neus dit op en af helemaal verstopt zit en hoest/snuit groen snot. Als ik buk doet mijn hele hoofd pijn en sinds 2 dagen ook flink kloppende neus en al een paar dagen jeukerige/niet prettig voelende ogen.
CRP 2x geprikt 3 weken terug, geen ontstekingswaarden. Longfoto twee weken terug niks te zien. Afgelopen begin vd week een cortisone neusspray gekregen, maar deze doet weinig tot niks. Laatste controle was er nog wel slijm in de longen te horen.
Ik vraag me inmiddels af of het geen hooikoorts is? Gisteren loratadine geprobeerd maar dat deed niks. Citirizine mag ik volgens internet niet ivm borstvoeding.
Heeft het zin om dit nog aan te kaarten? Ik word er behoorlijk moedeloos van me zo te voelen en heb geen verleden met hoestklachten en ziektes die zo lang aanhouden.
BVD