ik heb het in beide neus gaten maar soms als ik eraan zit komt er hardesnot uit , en als ik in een spiegel kijk lijkt het op een bobbeltje (geen puist)
Ik heb t toevallig ook. Erg pijnlijk. Raad je aan om er idd vanaf te blijven. Ik wist niet dat het een puist was en ik heb er meerdere keren op me aller hardst geknepen. De puist was maar voor een paar minuten verdwenen. En kwam daarna weer terug. HVerschrikkelijk veel pijn. Kreeg dr gewoon tranen van haha. En waarschijnlijk zal het hierdoor meer negatieve gevolgen hebben. En op 1 of andere manier kreeg ik erg veel last van me linker kaak toen ik in me linker neusgat de puist kneep. En nu blijf ik erg veel pijn voelen aan me linker bovenkies. Ik zou t graag horen als iemand een idee heeft hoe dit kan
Het kan een bacteriële infectie zijn. Ga met de klacht naar de huisarts en laat ernaar kijken. De huisarts kan er dan ook meteen een zalf voor voorschrijven
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies