Sinds gister ziet mijn snot als ik mijn neus snuit er raar uit. Het zijn een soort van oranje slierten, hardere structuur dan normaal snot. Ook zit er bloed bij af en toe. Zie foto. Weet iemand wat dit kan zijn of betekend. Ik heb 4 weken geleden griep gehad.
Je bent niet meer verkouden? Gebruik je of heb je vaak neusspray gebruikt?
Ik ben niet meer verkouden. Ik heb wel redelijk veel neusspray gebruikt 4 weken geleden. Nu niet meer.
Dan zou daar nog een gevolg van kunnen zijn. Als dit blijft terugkomen, ga dan even naar de huisarts
Ik heb hier ook al bijna een maand af en toe last van, heb wel nooit bloed bij mijn snot maar wel dit oranje snot en soms drupt het eruit als druppeltjes. Kan dit iets ernstigs zijn?
Ga ermee naar de huisarts! Niemand kan je hier zeggen of dat iets ernstigs is. Maar volgens was dat in een ander topic hierover ook al eens gezegd
Hallo Marianne
Weet u inmiddels wat het oranje snot veroorzaakte?
Heeft iemand hier nog ooit iets mee gedaan of is bij de huisarts geweest?
Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde en met het eruit snuiten deed het zelfs pijn. Het lijken inderdaad wel wormen..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo.
Ik heb het ook weer. Paar jaar terug ook maar toen was het na een aantal weken ineens weg. Maar nu heb ik er dus ook weer last van.
De kleur varieerd van wittig naar gelig en het is een vreemde harde/taaie streng die gedraaid is vanstructuur. Een spiraalvorm dus. En kan soms wel 5 cm lang zijn. Als je het eruit snuit voelt het als een gekgenoeg wel wat als een soort opluchting/geeft ruimte in je neus of holte. Maar het voelt vlak erna wel een beetje beursig diepergelegen in je neus. Alsof die streng wat 'vastzat' daarbinnen ofzo.
Heel raar hoor.
Ik heb wel Lyme. Geen idee of dat er wat mee te maken kan hebben. Maar als er íets is wat idiote dingen met en in je lijf doen dan is het wel die Lyme-bacterie.
Ik zal pogen om fotootje te uploaden. Een close-upje van het merkwaardige 'snotje'. Je kunt de spiraalvorm duidelijk zien.
Heb het wel eens opgemerkt bij de huisarts, zelfs in het ziekenhuis bij internist en bij de kno-arts en allen keken me aan of ik ze alle 24 wel op een rijtje had en kreeg in alle gevallen het antwoord dat ze 'nog nooit van zoiets hadden gehoord', en daarmee was de kous af dan....
Ik heb ook nooit iemand ooit over zoiets gehoord, nergens iets over kunnen vinden.
Vandaar dat ik dacht dat ik de enige was met dit merkwaardige verschijnsel in mijn snotje.
Maar ik blijk niet de enige dus.
Toch hoop ik dat iemand mij kan vertellen wat dit is of veroorzaakt.
Hallo,
Ik heb precies het zelfde eerst begon het met hoesten erna is het bii mijn neus elke x gekomen. Heb jij een covid prik gehad?
Hallo,
Ik heb precies het zelfde eerst begon het met hoesten erna is het bii mijn neus elke x gekomen. Heb jij een c0v prik gehad?
Hallo, ik heb er ook last van, bij mij is 1 neusgat gewoon en de ander is zoals de eerste bijlage. Heel raar niemand een antwoord?
Hier hetzelfde verhaal
Aantal jaar geleden covidprik gehad.
In de bijlage ook mijn vreemde afbeelding.
Het begon met druppelen waar de oranje veegjes van zijn en met snuiten kwam de rest eruit.
Wel een aantal weken geleden neusspray gebruikt van Otrivin. Zowel de Duo als met eucalyptus.
Iemand nog meer ervaring?