afgelopen vrijdag heb ik (19) ze eruit laten halen.. kwam in dat ziekenhuis kreeg alles te horen en werd toen na die operatiekamer gebracht. kreeg narcose:P was wel fijn.. en k werd weer wakker op de uitslaap kamer.. khad nerges last van:D totdat die verdoving uit werkte.. me keel begon egt pijn te doen en voelde dikke korsten in me keel ofzow. en de pijn sloeg helemaal door naar mijn oren. k was best vroeg aan de beurt maa door de zetpille in ziekenhuis viel het wel weer mee. k mocht tegen de avond weer naar huis.. maar ik had beter kunnen blijven die avond heb ik nauwelijks geslape in ziekenhuis hadden ze me wat kunnen geven:p. maar die verhaaltjes die ik heb geleze dat je wel een week lang pijn hebt.. blijken wel waar te zijn. kheb nu (maandag) nog steeds erge pijn en slapen gaat steeds moeilijker.. k kan alleen nog maar vla eten en drinken.. kheb zownet een kopje cup a soep geprobeert dat was wel fijn. maar daarna lijkt het nog pijner te doen:( kheb een recept voor zetpille meegekrege en die ben ik zker wel nodig. k ben blij als ik over anderhalf uur weer 1 kan nemen.