Hallo, ik heb eigenlijk al sinds 2005 slijm acher in mijn keel zitten wat maar niet over wil gaan.
Keer op keer kuch ik het weg, of slik ik het door, maar ik krijg het er niet uitgehoest ofzo.
Het slijm blijft net achter in mijn keel zitten.
En als ik het weg kuch dient de volgende prop slijm alweer aan om echt radeloos van te worden.
Ik weet niet eens meer hoe het voelt om slijm-vrij te zijn. Ik ben nogal koppig en hou nog steeds vol dat het wel een keer over zal gaan. Maar tot heden nog altijd last.
Mijn moeder was laatst naar de apotheek geweest om iets te halen, maar het helpt allemaal niet.
Ik heb af en toe wel eens een sigaretje gerookt, heel weinig, maar rook nu al een half jaar niet, dus daar ligt het ook niet aan.
Weten jullie wat het zou kunnen zijn waarom die slijm iedere keer weer opkomt?
Ik kan natuurlijk beter gewoon eens naar de dokter gaan, maar misschien dat jullie dit herkennen?
Groetjes Ray24
drink je veel melk? niet meer doen, vormt ook slijm als je daar gevoelig voor bent.
laat het anders eens uitzoeken!
een arts in Chinese geneeskunde kan wel iets met deze klacht!
succes, Brenda
Beste Ray,
de reguliere zorg kan je ook heel wat bieden hoor. De KNO-arts ziet wekelijks meerdere patienten die jouw klachten hebben.
Je kunt een goede folder lezen over "een brok in de keel" op de website van de KNO-artsen.
inderdaad een goede site Douglas, maar het probleem is dat de reguliere zorg, als er geen afwijkingen zijn, er helemaal niets mee kan!
een arts in Chinese Geneeskunde en een Klassiek Homeophaat kunnen dit wel.
soms schiet regulier gewoon te kort en dan zoek je verder.
ik stuur altijd mensen eerst naar een regulier arts, maar als deze er niets mee kan, weet ik wel waar ze waarschijnlijk wel geholpen kunnen worden en dit zijn vaak artsen in Chinese Geneeskunde , Homeophaten en Chiropractors, deze kijken nu eenmaal verder dan alleen de klacht.
Brenda
Mijn tip tegen slijm in je keel is tijm eten. Het is slijmoplossend en ook nog bacteriedodend.
Bedankt voor de reacties. Er is in de tussentijd niets nog steeds niets veranderd.
waar vind ik zo,n arts in de chinese geneeskunst.
ik woon in Leerdam?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies