Hallo. Na al deze ervaringen te zien. Die mij heeeeel erg geholpen hebben. Ga ik mijn ervaring er ook maar bijzetten. Ik ben pas (net wakker geworden) op dag 6. Ik ben een man van 25.
Tijd van schrijven: wo 28 augustus 2024 5:39 sochtends
Vrijdag. 23e (dag 1)
Ik was heel maar dan ook heel nerveus. Niet eens voor de operatie. Maar voor de narcose ivm een angst stoornis door een eerdere slechte narcose.
Maar dit viel me alles mee. Werd wakker toen ze me neerzetten op de verkoefelkamer. Heb gevraagd of ik mn moeder mocht bellen. En had nergens last van. Toen wist ik nog niet wat er komen ging hahaha. De hele dag beetje ijsjes gegeten en gedronken. Vooral raketjes gingen er wel in. Voor de rest niet echt pijn gehad en zelfs al brood zonder korst kunnen eten. Savonds lekker thuis geslapen.
Zaterdag (dag 2)
Heel veel geslapen maar ook al wat dingeties ondernomen. Pijn was er wel maar niet echt heftig. Dacht goh. Wat valt dit mee. Maar we waren er nog lang niet.
Zondag dag 3
Ook veel geslapen en bij de boer geweest voor verse honing (thee met honing en dan goed afkoelen). Toen de nacht best beroerd geweest en kreeg een verhogingsgevoel. Maar ook hier was de pijn goed te onderdrukken.
Maandag dag 4.
Sochtends al heel veel pijn. Vooral met slikken. Trekt goed door naar t oor. Nou ben ik vrij nuchter en kan best wat hebben. Maar mijn god. Waat kwam dit ineens vandaan joh. Savonda gebeurde het dan. Ik wil naast mn vriendin gaan liggen in bed. En voel het ineens lopen. Ik loop naar de badkamer. Een partij bloed. Ik schoot gelijk in een angstaanval. Gelukkig is het na 10 minuten uit zichzrlf gestopt. En hebben we niet naar het ziekenhuis hoeven gaan. Ik heb op dat moment gelijk veel ijs gegeten om het te stollen.
Dinsdag. Dag5:
Ik durfde niks meer. Ik wou niet dat het nogeens ging bloeden. Sochtends weer zoeen schreeuwende pijn. Echt een hel. Af en toe een soepje gedronken. (Romig) maar mijn god. Wat doet zout in de wond pijn. Dus idd. Gelijk wegspoelen met water.
Woensdag. De huidige dag
Pijn is vergelijkbaar hetzelfde als gister. En ja. Geloof me. Dag 4 5 en 6 zijn echt heftige shit. Niet verwacht dat ik dit zou zeggen. Je keel. Je oren. Je kaken. Alles doet je zeer. En je moet blijven drinken maar mijn god. Wat n pijn.
Heb ook iets meer paracetamol genomen dan mocht. 5x 2x 500mg. Ipv 4x.
Je moet iets. Jongens rn meiden met me. Sterkye. En we komen er wel. Word vanzelf beter.